“Disebabkan Bisikan SYAlTAN Dan lbIis, Aku Dan Anak Semakin Jauh,” – Sharnaaz Ahmad

Bukan sekali, dah banyak kali Sharnaaz Ahmad meIuahkan perasaannya di Instagram. Perkataan rindu pada anaknya Jebat Jayden tak pernah lekang.

Katanya, semakin hari dia merasakan dirinya semakin berjauhan dengan anak kesayangannya itu. Bukan sekali, dah banyak kali Sharnaaz Ahmad meIuahkan perasaannya di Instagram.

Perkataan rindu pada anaknya Jebat Jayden tak pernah lekang. Katanya, semakin hari dia merasakan dirinya semakin berjauhan dengan anak kesayangannya itu.

Melalui Insta Story, pelakon ini menulis, “Selamat malam sayang ba @jebatjayden. Dek bisiikan sya!tan dan ibIis, kita makin jauh..

“Tapi seinci cek tak pernah jauh dari minda dan hati ba.

“My life, my power, my boy.” 

Rasanya semua pun dah tahu punca keres@han hati Sharnaaz, kan? 31 Ogos lepas, isterinya, Noor Nabila mengesahkan sudah memfaiIkan pencer@ian.

11 September pula, Mahkamah Rendah Syariah memerintahkan pasangan itu perlu menjalani pr0ses Jawatan Kuasa Pendamai (JKP). KemeIut semakin tervk bila Sharnaaz memfaiIkan permohonan nusyuuz pada 30 September.

6 November lepas, mahk@mah memutvskan pasangan ini perlu ke peringkat seterusnya iaitu hakam selepas gag@l mencapai penyelesaian dalam jawatankuasa pendamaian (JKP) yang sebelum ini dilantik.

Sama-samalah kita doakan kesudahan yang baik untuk keluarga ini.

Sumber- CARI

Apa komen anda?