“Menunggu macam aku masuk sini ‘free’ pulak..” Shuib meng4muk dan luah rasa tidak puas hati, ini respon pihak hospital

Shuib Sepahtu meng4muk di Twitter kerana servis t3ruk yang diterimannya di sebuah hospital swasta

Dia mendedahkan hospital tersebut tidak melakukan kerja dengan pantas dan memaksanya menunggu untuk satu tempoh yang lama hanya untuk mendapatkan rawatan di situ.

Shuib dengan rasa k3sal meluahkan perasaanya itu dan tweet tersebut mendapat perhatian daripada pihak hospital berkenaan.

Berikutan itu, hospital terbabit tampil membuat permohonan maaf secara terbuka. Shuib atau nama sebenarnya Shahmira Muhamad turut berkongsi kejadian tersebut di Instagram (IG) miliknya, namun telah dipadam selepas beberapa jam.

Shuib berkahwin dengan penyanyi Siti Sarah Raisuddin pada 2011 dan dikurniakan tiga cahaya mata. Diharap lepas ini Shuib lebih bersabar dan tidak mengikut perasaan.

Sumber: berita steady

Foto: IG Shuib Sepahtu | Siti Sarah Raissuddin

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Apa komen anda?