“Kenapa Bila Balqis Susah, Takda Sorang Pun Artis Bantu?” – Warganet Berang Artis Hipokrit

“He.. who raised me in poverty, 

He.. Who abandoned and left me with scars, 

Me.. who finally learned to become a strong person, 

The melancholy of a broken child, 

You feel me… 

Do you?” 

Satu ketika dahulu pernah bergelar pelakon wanita terbaik walaupun masih kanak-kanak, kini semakin remaja dan juga penghidap penyakit hati menyebabkannya tidak larat lagi berlakon. 

Puteri Balqis kini menyara dirinya dengan menjual buku puisi tulisannya. Malahan sebahagian besar hasil jualannya digunakan untuk perubatannya.

 

Ig

 

 

Puisi itu juga sangat tersirat lalu warganet menyimpulkan ‘He’ yang dimaksudkan adalah bapanya yang kini menghilangkan diri.

 

Twitter

 

 

Timbul pula isu, di kala kesusahan yang menimpanya di manakah rakan-rakan artis yang berlakon selama ini? Tidak kah mereka tahu Balqis kini sangat memerlukan bantuan?

 

 

 

 

 

Apatah lagi setelah kehidupan Balqis dirakamkan dalam rancangan Bersamamu di stesen televisyen TV3, tiada kelibat artis yang nampak membantunya. Sehingga hari ini pun, mana-mana persatuan tidak tampil untuk membantunya. 

 

Ig

 

 

Aduhai kasihan Balqis, memang perit bila tiada apa-apa, saudara mara dan rakan dulu yang memuja pun hilang. Diharapkan selepas ini, pelakon berbakat ini mendapat bantuan daripada badan-badan kebajikan. Jika dulu dia pernah menghiburkan kita, bantulah sekadar termampu. 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Gosip Hiburan

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Kenapa Bila Balqis Susah, Takda Sorang Pun Artis Bantu?” – Warganet Berang Artis Hipokrit"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*