“Terima Kasih Kerana Ramai Mendoakan,” – Fasha Sandha Sah Hamil, Tahniah!

Tahniah buat pelakon, Fasha Sandha yang sudah mengesahkan dirinya hamil. Bagaimanapun, bintang ini tidak akan berkongsi usia kandungannya.

Berikutan hal itu, pemilik nama lengkap Nur Fasha Sandha Hassan ini menjelaskan, pengalaman kegvguran pada Jun lalu membuatkan dirinya masih fobia.

“Maaf, sama seperti dulu, saya masih tidak mahu komen mengenai usia kehamilan saya. Minta peminat doakan yang baik-baik.

“Pengalaman beberapa kali pernah kegvguran dulu membuatkan saya kurang bercakap mengenai perkara ini. Saya masih fobia atas pengalaman lalu.

“Apa pun, terima kasih kerana ramai yang mendoakan saya dan suami cepat dikurniakan anak,” katanya seperti yang dipetik Harian Metro.

Justeru, ibu kepada dua cahaya mata itu juga sedang berehat daripada terbabit dalam mana-mana penggambaran naskhah drama.

“Saya sedang berehat seketika daripada berlakon dan hanya f0kus dalam komitmen untuk promosi drama dan sebagai duta,” katanya lagi.

Terdahulu, aktres berusia 35 tahun itu ada berkongsi berita kehamilannya pada Mei, sejurus mendirikan rumah tangga dengan aktor, Aidil Aziz Mac lalu.

Namun, Fasha dilaporkan mengalami kegvguran beberapa minggu selepas pengumuman tersebut dibuat.

Sekali lagi, Fasha dikhabarkan hamil November lalu. Bagaimanapun, tetap dengan pendirian untuk tidak berkongsi lebih, sebaliknya meminta peminat untuk mendoakan yang baik-baik.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

💖 . . #nikahazlanellymazlein

A post shared by Fasha Sandha (@fashasandha) on

Menerusi perkahwinan pertamanya, Fasha dikurniakan dua anak, Putra Rayfal Ramli, 7, dan Putri Raysha Jemyma, 5, menerusi perkahwinan terdahulu.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber:MH

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Terima Kasih Kerana Ramai Mendoakan,” – Fasha Sandha Sah Hamil, Tahniah!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*