Pesak1t K4nser Yang Diusung Ke KWSP Dikhabarkan Sudah Men1nggal Dun1a

Sebelum ini, pernah v1ral di media sosial tentang kisah seorang pes4kit k4nser yang terpaksa diusung ke pejabat Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) bagi mendapatkan pengesahaan untuk mengeluarkan simpanan carumannya. Perkara ‘kurang menyenangkan’ yang dialami oleh wanita itu telah mendapat pelbagai respon dalam kalangan netizen yang rata-ratanya tidak berpuas hati dengan pihak KWSP. Bahkan susulan kej4dian itu, pihak KWSP juga turut tampil memohon maaf kepada wanita terbabit dan keluarganya.

Bagaimanapun terbaru, satu perkhabaran dvka diterima apabila wanita tersebut dikhabarkan sudah men1nggal dunia. Innalill4hi wainna4ilaihi raj1un.

Meninggal jam 5.45 pagi semalam

Menerusi satu status yang dimuat naik laman Facebook Daily Traffic Report semalam, wanita yang berusia 56 tahun itu dikatakan telah menghembvskan nafasnya yang terakhir pada jam 5.45 pagi, di Austin Resident.

Menurut status itu, jen4zah seterusnya telah dikebvmikan di tanah perkvburan Islam Mount Austin jam 11 pagi hari yang sama.

Ucap takz1ah


Susulan daripada itu, rata-rata netizen di Facebook turut mengucapkan takziah kepada keluarga Allahyarh4mah. Malah mereka juga turut mendoakan agar r0h wanita itu dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman.

Sumber: Facebook Daily Traffic Report

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: OHBULAN

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Pesak1t K4nser Yang Diusung Ke KWSP Dikhabarkan Sudah Men1nggal Dun1a"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*