“Ada Yg Cakap Macam Mama dan Anak” – Ini Reaksi Padu Elly Mazlein

Perkahwinann antara Elly Mazlein dan pasangan Azlan masih lagi diperkatakan oleh netizen. Rata-rata mereka sangat gembira melihat Kak Lina sekarang yang telah bertemu jodoh setelah hampir 5 tahun bercer4i dengan bekas suami, Azmi pada tahun 2015.

Walaupun perbezaan umur yang agak ketara sebanyak 10 tahun itu tidak menghaIang cinta antara mereka terus bertaut. Umur Cikgu Azlan 29 tahun manakala umur Kak Lina 39 tahun. Tetapi menurut Kak Lina sebenarnya ada juga suara-suara sumbang dibelakang yang mengatakan mereka berdua kelihatan seperti mama dan anak.

Bagi Kak Lina, dia bersifat terbuka menerima pandangan orang luar dan tidak mahu cepat melatah atau ambil hati dengan kata-kata netizen di luar sana.

Ada yg cakap mcm mama & anak .. kepommmm suke

#JanganCepatAmbilHatiDenganKataKataOrang

Perkongsian dan luahan Kak Lina turut mendapat sokongan dari para peminat. Mereka menasihatkan Kak Lina supaya mengabaikan kata-kata yang tidak elok yang boleh memberikan aura negatif dalam rumah tangga mereka berdua. Malah ada juga yang berkongsi pengalaman berkahwin dengan pasangan lelaki yang lebih muda seperti Kak Lina.

@iamellymazlein , suami ai pun muda 10 tahun dari ai.. Kadang² orang cakap macam kakak dan adik.. Tapi ada ” Ai kesah !!”

Cikgu nampak matang… elok jerr. Kak lina take care lagi laa segak. Apa pun terus berbahagia hingga ke jannah. Amin.

Sama cantik..sama muda..lgsung x nmpk perbezaan tu.. @iamellymazlein semoga bahagia dan kekal ke jannah..aamiin

Ok lah anak dengan mama.. ank ikan emas lah rezeki maksud nya.. janji hlal .. mo cerita apa belakang cerita janji tambh muda lah kak kepom kiterrr sedut colagen anak lah katakn … i love kak kepom

Mama & anak pon xpa… asalkan tak ambik laki org. arrr gitchewww

‘Pada mulanya tak yakin, tapi Azlan ada usaha’ – Elly Mazlein

Elly Mazlein, 40, akui pada mulanya dia tidak rasa yakin untuk mendirikan rumah tangga dengan suaminya Mohammad Azlan Che Noh.

Namun selepas melihat pelbagai usaha yang dilakukan Azlan, 30, yang lebih mesra dengan panggilan Awan Nano itu, hatinya sudah terpikat.

“Sebenarnya masa mula-mula berkenalan itu saya tak rasa yakin untuk menerimanya kerana perbezaan usia yang ketara.

“Agak susah juga saya nak memahami Azlan tapi lama kelamaaan dia pula yang lebih memahami saya meskipun kerjaya kami berbeza.

“Lama kelamaan kami menjadi serasi,” katanya yang ditemui selepas majlis akad nikah dan resepsi.

Dengan hanya sekali lafaz, Elly selamat diijabkabulkan dengan dalam satu majlis yang berlangsung di Dewan Merdeka, Pusat Dagangan Dunia Putra, Kuala Lumpur.

Tambah Elly atau lebih mesra dengan panggilan Kak Lina itu, apa yang membuatkan dia terpikat lagi dengan suaminya yang juga seorang guru itu adalah kerana kesungguhannya.

“Dia sangat jujur dan berusaha lebih untuk dapatkan hati saya serta anak dan bapa saya.

Kredit b.panas

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : DUniadanakhirat via sinar viral

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Ada Yg Cakap Macam Mama dan Anak” – Ini Reaksi Padu Elly Mazlein"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*