Warganet Terkejut Vanidah Imran Muatnaik Foto Pernikahan.. Ini Pendedahan Vanidah Imran Sendiri

Sebelum ini sedikit heboh mengenai rumahtangga pasangan selebriti Vanidah Imran dan Rashidi Ishak yang dikatakan sedang berantakkan apatah lagi pasangan itu turut dilihat ke Mahkamah Rendah Syariah Kuala Lumpur pada 9 Ogos lalu. Dipetik dari Mstar, Vanidah sendiri tidak mahu memanjangkan gosip itu jika dia memberi sebarang kenyataan mengenainya.

Difahamkan pasangan itu berpisah cara baik dan segala hak penjagaan anak diserahkan kepada Vanidah atau lebih mesra dipanggi Vee. Vee dan Rashidi, 45, berkahwin pada 1 Oktober 2000 dan dikurniakan dua orang cahaya mata iaitu Mikhail Imran, 17, dan Maryam Rashika, 14.

Terbaru sekeping gambar yang dimuatnaik di Instagram miliknya telah menimbulkan tanda tanya dikalangan pengikutnya. Foto itu menunjukkan sepasang pengantin sedang meraikan hari perkahwinan sambil memotong kek. Tanpa membaca kapsyen, rata-rata netizen menyangka ia adalah hari perkahwinan Vee bersama suami barunya. Tidak kurang juga, ada peminat yang terkejut bahawa sebenarnya Vee dan Rashidi sudah bercerai.

Nampak sama tapi bukan Vee! Itulah hakikatnya. Pengantin sebenar yang bernama Ida Ghazaliini memiliki raut wajah mirip seperti Vee. Lebih mengujakan apabila Ida sendiri meninggalkan komen di Instagram Vee tersebut. Apa yang dia cakap eh?

Yang pasti mereka cuma pelanduk dua serupa je. Sekali pandang memang saling tak tumpah dengan wajah Vee.

FOTO :

Vanidah Imran enggan layan khabar angin sudah bercerai

PETALING JAYA: Aktres Vanidah Imran enggan memberi sebarang komen berhubung khabar angin mengatakan rumah tangganya dengan Rashidi Ishak sudah berakhir.

Vanidah atau lebih mesra dengan sapaan Vee, 45, berkata, dia tidak mahu memanjangkan gosip itu jika dia memberi sebarang kenyataan mengenainya.

“Kami berdua pilih untuk tidak mengulas mengenainya. Tidak kuasa hendak layan nanti lebih panjang,” katanya ringkas menerusi Whatsapp kepada mStar pada Ahad.

Pasangan ini bersama dua anak mereka, Mikhail Imran dan Maryam Rashika pada Aidilfitri lalu.

Ruangan pojok sebuah akhbar mingguan pada Ahad melaporkan Vanidah dan Rashidi sudah tidak lagi bersama dan membawa haluan masing-masing.

Malah pasangan itu turut dilihat ke Mahkamah Rendah Syariah Kuala Lumpur pada 9 Ogos lalu.

mStar difahamkan pasangan itu berpisah cara baik dan segala hak penjagaan anak diserahkan kepada Vanidah.

Vanidah dan Rashidi, 45, berkahwin pada 1 Oktober 2000 dan dikurniakan dua orang cahaya mata iaitu Mikhail Imran, 17, dan Maryam Rashika, 14.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : BenarBenarGempak

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Warganet Terkejut Vanidah Imran Muatnaik Foto Pernikahan.. Ini Pendedahan Vanidah Imran Sendiri"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*