“Mungkin Dia Ada Narciss1stic Dis0rder, He Needs Help, Seriously…” – Cik B ‘Bahasakan’ Azwan Ali?  

Usahawan cilik Edlynn Zamilleen Muhammad Amin atau Cik B telah membuat ciapan di laman sosial Twitter dipercayai ditujukan kepada selebriti kontr0versi, Azwan Ali.

Sungguhpun tidak menyatakan nama, ciapan tersebut dikaitkan dengan Azwan kerana sebelum itu Cik B telah memuat naik video Tik Tok menggunakan latar suara selebriti dikenali sebagai Diva AA ketika mengeluarkan kata-kata kes4t kepada ibunya, usahawan kosmetik Datuk Seri Diva (DSV).

Sungguhpun video tersebut mencuit hati warga Twitter, namun rata-rata mereka memuji sikap positif dimiliki Cik B.

Ini kerana walaupun baru berusia 15 tahun, Cik B dilihat matang membalas hin4an Diva AA kepada ibunya.

“Mungkin dia mempunyai ‘narciss1stic dis0rder’,” ciap Cik B di Twitter yang mendapat 120 ulang kicau dengan 531 tanda suka.

Cik B kemudiannya memuat naik potongan artikel mengenai simptom penyakit ‘narc1ssistic dis0rder’.

“Okay sekarang saya tahu mungkin dia mempunyai ‘narc1ssistic dis0rder’…

“Okay, doakan dia, bukan b3nci tetapi dia perlukan pertolongan (Okay now I know🤔 maybe dia mempunyai narc1ssistic dis0rder okay “pray for him” ain’t no h4te but he needs help seriously),” ciapnya.

Ciapan kedua itu juga turut mendapat ratusan ulang kicau dan tanda suka warga Twitter.

 

 

Narciss1stic Personality Dis0rder (NPD) atau “G4ngguan Personaliti Narc1ssistic” adalah suatu keadaan di mana orang yang mempunyai perasaan yang berlebihan dengan kepentingan diri, keasyikan melampau dengan diri mereka sendiri dan kekurangan perasaan empati untuk orang lain.

 

Ia juga merupakan salah satu penyakit gangguan mental dan perlu rujukan pakar.

Dalam perkembangan lain, Cik B tersenarai dalam Top 20 Anugerah MeleTop Era 2020 bagi kategori bagi Kategori Influencer MeleTOP.

Berminat nak mengundi dan lihat kategori lain, boleh ke laman web rasmi MeleTOP di Anugerah MeleTOP ERA dan undi artis kegemaran anda disana.

Undian telah dibuka bermula 29 Januari 2020 – 25 Februari 2020. 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Gempak

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Mungkin Dia Ada Narciss1stic Dis0rder, He Needs Help, Seriously…” – Cik B ‘Bahasakan’ Azwan Ali?  "

Leave a comment

Your email address will not be published.


*