“Kita baik ramai sayang” t4ngisan dan doa rakan dikongsi dalam Meletop buat ramai s3bak dan sayu

Pemerg1an Abam Bocey pada Isnin lalu telah ditang1si semua pihak termasuklah rakan serta peminat. Meskipun yang tidak mengenalinya juga turut sama s3dih kerana ramai mula berbicara kebaikan dilakukan oleh pelawak terkenal ini.

Perkara itu dapat dibuktikan dengan betapa ramainya yang hadir ketika hari arwah Syed Umar Mokhtar Syed Mohd Redzuan dikebvmikan di Tanah Perkvburan Sg Pusu, Gombak.

84334255_1219523531571225_3210637981212707162_n

Malah ianya juga dapat diperhatikan menerusi video yang dimuat naik oleh satu laman program Meletop dengan tajuk ‘kita baik ramai sayang’ semalam.

Video yang dikongsikan menerusi laman Youtube ini bagaimanapun, dapat dilihat tang1san rakan dikongsikan Meletop itu yang mana juga kelihatan pelawak-pelawak legend tanah air yang turut sama merasai kehil4ngan Abam Bocey.

Dalam pada itu, Achey juga memberitahu tentang perjalanan kumpulan Bocey yang dianggotai dirinya, Fad dan Abam.

“Kita baik ramai sayang…”

Mereka juga mendoakan dan mengatakan semua sayang Abam malahan, dapat dilihat betapa ramainya datang melawat Abam.

Dalam pada itu, Achey berkongsikan wajah Abam yang sangat cantik dan rata-rata mengakui dia seorang yang baik dan terbukti ketika hari Abam dikebvmikan.

Menerusi ruangan komen pula, ramai meninggalkan pelbagai respon setelah melihat tangisan rakan dikongsikan Meletop itu selain turut merasakan sebak dengan pemerg1an Abam.

“No more ‘gemuk is awesome…”

Screenshot_132

“Abam seorang yang pentingkan keluarga…”

Screenshot_133Screenshot_134

“P3rit tu Achey nak cakap…”

Screenshot_135Screenshot_136

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Meletop via HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Kita baik ramai sayang” t4ngisan dan doa rakan dikongsi dalam Meletop buat ramai s3bak dan sayu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*