Keluar masuk penj4ra… Farid Kamil akui ada kawan lama jauhkan diri – “Syukur! Saya tak mahu ada vibe neg4tif dalam hidup”

TERKAIT dengan beberapa d4kwaan kes jen4yah hingga menyebabkan dia dipnjara pada tahun lalu menyebabkan pelakon Datuk Farid Kamil mula dijauhi beberapa teman rapat sebelum ini.

Namun Farid berkata dia reda dan tidak berkecil hati dengan tindakan individu berkenaan kerana enggan hidupnya terus dikelilingi aura negatif.

“Kawan-kawan jauhkan diri itu memang ada… itu yang saya harapkan sekarang agar mereka jauhkan diri daripada memberikan vibe neg4tif dalam hidup saya.

“Bagi mereka yang kekal bersama saya dan ada juga yang baru datang, terima kasih saya bersyukur sangat.

“Allah sudah tunjukkan dengan jelas apa yang putih dan hitam dalam hidup saya… sekarang ini saya adalah Farid Kamil yang tak sabar nak berdepan cabaran hidup akan datang,” katanya kepada mStar.

Isteri, Diana Danielle memberikan sokongan dan jadi kekuatan Farid Kamil.

Pada 13 Disember tahun lalu, mahk4mah membenarkan Farid menangguhkan pelaksanaan hukvman penj4ra sembilan bulan yang dijatuhkan terhadapnya kerana penyalahgvnaan d4d4h sehingga rayuannya selesai.

Sebelum itu pada pertengahan November 2019, Farid diperintahkan menjalani hukvman berkenaan selepas Mahkam4h Tinggi Shah Alam men0lak rayuannya terhadap hukvman penjara yang dijatuhkan Mahkamah Majistret Petaling Jaya pada 15 Mei tahun sama.

 

Saya sebenarnya tak sabar nak tunggu Remp-it 2 keluar dulu kerana seluruh keluarga saya bergantung harap dengan filem ini.

FARID KAMIL

PELAKON

Suami kepada aktres Datin Diana Danielle itu menjalani hukvman itu di Penjara Kajang, Selangor.

Sementara itu Farid berkata penangguhan hukvman tersebut memberikan peluang kepadanya untuk fokus dengan karya terbaharu arahannya, Remp-it 2 yang dijangka akan ditayangkan di pawagam pada Ogos ini.

Penampilan istimewa Muhammad dalam filem Remp-it 2.

“Saya sebenarnya tak sabar nak tunggu Remp-it 2 keluar dulu kerana seluruh keluarga saya bergantung harap dengan filem ini.

“Ini filem pertama terbitan FKX Film Sdn Bhd dan saya merupakan penerbit, pengarah dan pelakon. Semestinya banyak cab4ran phit dan manis sepanjang menghasilkan filem ini lebih-lebih lagi ini kali pertama saya jadi penerbit.

“Malah isteri saya, Diana Danielle turut terbabit sebagai penerbit bersama dan anak saya, Muhammad juga berlakon dalam filem ini,” ujarnya.

Selain Farid, pelakon lain yang turut membintangi filem berkenaan ialah Cat Farish, Niezam Zaidi, Julia Hana dan Ahirene Ahiruddin.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: MSTAR

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Keluar masuk penj4ra… Farid Kamil akui ada kawan lama jauhkan diri – “Syukur! Saya tak mahu ada vibe neg4tif dalam hidup”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*