Ini jawab Aliff Syukri apa yang dia buat di rumah isteri 4rwah Abam selepas dic4bar Ali Puteh

Lebih seminggu Allahyrham Syed Umar Mukhtar Syed Mohd Ridzuan, 32, atau lebih dikenali sebagai Abam Bocey m3ninggal namun kebaikan arwh ketika hayatnya masih diperkatakan.

Nama Abam Bocey serta kebaikan beliau masih lagi disebut sebut. Kenyataan Buat Baik Orang Sayang memang menjadi sampai ke hari ini. Alhamdullilah.

Dengan ketiadaan arwh abam, isteri dan anak tunggal mereka telah menetap di kampung. Samada menetap terus atau tidak belum lagi diputuskan.

Baru baru ini dalam rancangan Meletop, Ali ada memberitahu kepada kakak ipar nya bahawa rumah yang dibina oleh Abam adalah milik mereka. Mereka ada hak untuk tinggal terus disitu.

Siapa yang mengikuti Dato Aliff Syukri sudah pasti tahu bahawa  dia dan pekerja dia telah pergi menziarah balu arwh abam. Aliff Syukri telah membuat LIVE video menemuramah isteri arwh Abam.

Sebelum ini Ali pernah beritahu isteri arwh abam pulang ke kampung untuk berehat dan dia pun dalah tempoh ‘iddah’.

Tidak lama selepas itu, Ali Puteh telah mengeluarkan satu kenyataan yang agak berbunyi kas4r dan seolah olah ditujukan kepada isteri arw4h Abam Bocey. Namun kenyataan tersebut telah dipad4mkan.

Tetapi tidak lama selepas itu Ali Puteh keluarkan satu lagi kenyataan dan kali ini mencabar untuk berjumpa dengan Dato Aliff Syukri.

Apa yang membuat Ali menjadi begitu tidak puas hati dengan Aliff Syukri? Apa yang telah terjadi ketika sessi LIVE Dato Aliff?

Rata rata netizen banyak meminta supaya Ali banyakkan bersabar.

Setakat ini tiada apa apa kenyataan yang dikeluarkan oleh pihak Dato Aliff Syukri. Kita doakan agar perkara ini dapat diselesaikan dengan cara baik. Munkin ada sesuatu yang isteri arwah terlepas cakap atau Dato Aliff Syukri sendiri terlepas cakap.

Kita doa yang baik baik sahaja. Tidak perlu berkasar. Seperti Abam Bocey pernah cakap ‘Buat Baik Ramai Sayang’ Insyallah

Antara Sedutan Video LIVE Dato Aliff Di Rumah Isteri Arwh ABAM

 

sy tak faham…. sy hanya beri bantuan duit dan peralatan rumah dr @as.legacymalaysia sbb sy lihat dia memerlukan .. dan bertanya khabar.. dan sy disambut baik dr mereka… dan dijawab iklas dr beliau .. Kalau orang nak tengok video lebih panjang lagi korang boleh tengok dekat YouTube tv Telajak laris esok ptg.

Mungkin ada salah faham yang berlaku atau ketidakpuashatian. Semoga kedua-dua belah pihak dapat bersemuka dan selesaikan dengan aman.

KREDIT

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: VANILADAILY

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Ini jawab Aliff Syukri apa yang dia buat di rumah isteri 4rwah Abam selepas dic4bar Ali Puteh"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*