“Kau pun kas4r, biad4p!” – Meng4muk Mar4hkan Aliff Syukri, Netizen Kec4m Balik Ali Sebab ‘Kata’ B4lu Abam

Kubvrnya masih merah namun sejak semalam satu Malaysia baca cerita yang kurang menyenangkan membabitkan Ali Puteh serta balu arw4h Abam, Hidayah.

Melalui Instagram, Ali ada update petang semalam perasaan mar4hnya terhadap Hidayah dengan bahasa yang k4sar. Posting itu mendapat perhatian ramai orang termasuklah rakan-rakan selebriti yang menasihati Ali supaya bersabar dan cuba selesaikan masalah dengan baik.

Bila b4lu arw4h Abam berhati bin4t4ng!!!”

Tudvh Aliff Syukri jadi punca berg4dvh

Posting Ali tentang b4lu Abam itu kini sudah pun dip4dam namun semalam selepas beberapa ketika, dia update pula post baru menyatakan kem4r4hannya terhadap Aliff Syukri.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Aku cabarrrr kauu!!!

A post shared by @syedaliputeh 163K ACC HACKED (@aliputeh89) on

Difahamkan, Aliff ada melawat b4lu Abam dan anaknya, Hamzah dan melalui IG live Aliff dikatakan bertanya soalan yang tidak sepatutnya.

Ali juga berkata Aliff Syukri mengambil kesempatan demi untuk mengejar duit dan turut mencabarnya untuk berjumpa dengan keluarga mereka.

Netizen h3nt4m sebab mulut Ali lanc4ng

Melalui posting di Facebook, artikel yang menyiarkan kisah perg4dvhan Ali dan Aliff Syukri ini mendapat perhatian ramai netizen. Meskipun tindakan Aliff itu diakui tidak patut tapi rata-ratanya lebih m4r4h dan mengec4m Ali kerana sikapnya yang bi4d4p dengan kakak iparnya sendiri. Apatah lagi, Ali pada awalnya menggelar Hidayah ‘bin4t4ng’ di Instagram.

Sumber: Facebook

 

Perangai tak sama macam arw4h abang

Perangai hang tak sama langsung dengan arw4h abang hang.”

Sumber: Facebook

 

Keluarga Abam tak tolong Hidayah?

Menurut mStar, Hidayah ada membuka mulut ketika Aliff Syukri melawatnya di mana dia memberitahu keretanya telah ditarik oleh keluarga arwah suaminya.

Hidayah: Haritu saya nak bawa anak saya pergi klinik kerana anak saya dem4m, saya minta kunci kereta tapi pihak sana tak bagi…

Aliff: Khabarnya arw4h seorang yang sering bersedekah, bagaimana dari segi harta wasiatnya?”

Hidayah: Saya tak tahu. Belah sana uruskan. Sekarang saya tiada apa-apa. Saya cuma fikir nak besarkan anak sahaja.”

Sumber: mStar

Admin harap isu ini diselesaikan dengan matang…

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Lobak Merah

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Kau pun kas4r, biad4p!” – Meng4muk Mar4hkan Aliff Syukri, Netizen Kec4m Balik Ali Sebab ‘Kata’ B4lu Abam"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*