“Orang kep0h ni ada function dia” – Kant0ikan Mak Puteri Balqis, Netizen Sokong Aliff Syukri B0ngkar K3s Balu Abam

Sejak Ali Puteh ‘menghin4’ kakak iparnya dalam posting Instagram yang dah dipad4mnya itu, netizen seperti berbel4h bahagi, tak tahu nak sokong yang mana.

Mana taknya, baru 10 hari Abam kembali ke rahmatullah meningg4lkan seorang balu dan anak lelaki yang baru berusia lima bulan, tiba-tiba naik isu keluarga berebvtkan harta.

Macam yang korang dah tahu, isu perebvtan harta ini sebenarnya berpvnca dari tind4kan Aliff Syukri buat live Facebook melawat balu arw4h Abam sambil bertanyakan soalan tentang harta. Memang agak tak sens1tif lah kan?

Namun, pended4han dari Aliff ini sendiri telah membuatkan ramai orang terkejuut bila dorang ketahui sendiri keadaan sebenar Hidayah selepas pemerg1an Abam.

Kalau korang ingat lagi, sebelum ini Aliff juga pernah membuat video menemuramah Puteri Balqis mengenai kesusahan yang dihadapi keluarganya hingga masuk ke dalam Bersamamu.

Tapi, netizen mula meragui dan mengec4m m0tif mak Balqis bila mereka beritahu, duit derma yang diberikan akan digunakan untuk trade Forex hingga Puteri Balqis sendiri terpaksa menutup akaun Instagramnya.

Ekoran dari ini, netizen mula menunjukkan sokongan mereka terhadap tindakan Aliff Syukri yang berjaya memb0ngkar isu-isu ini disebalik kekep0hannya itu.

Bak kata segelintir netizen, kalau Aliff Syukri tak buat video ni, tak ada orang pun tahu cerita sebenarnya.







Walaupun menyokong tind4kan Aliff Syukri, ramai netizen tetap bersetuju yang tindakan Aliff tanya soalan-soalan sens1tif ini agak melampav.

So basically netizen tak suka cara Aliff Syukri ni tapi dorang sokong jugak? Eh, tak fahamlah!

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: LOBAKMERAH

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Orang kep0h ni ada function dia” – Kant0ikan Mak Puteri Balqis, Netizen Sokong Aliff Syukri B0ngkar K3s Balu Abam"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*