Lama berdiam diri, akhirnya abang kandung isteri 4rwah Abam tampil bersuara, ini respon dari pihak adiknya

ISU antara pelawak Ali Puteh dan isteri kepada Allahyarham Abam iaitu Nor Hidayah semakin mendapat perhatian netizen di laman sosial.

Ahli keluarga balu Abam tampil bersuara

Abang kepada Nor Hidayah yang dikenali sebagai Sir Azmir memberitahu pihak mereka sekeluarga memilih untuk berdiam diri kerana menghormati adiknya yang masih dalam tempoh edah.

Malah, Sir Azmir turut memohon agar semua orang mendoakan Nor Hidayah dan anaknya, Syed Uthman Hamzah berada dalam keadaan baik.

“Mohon maaf ya, saya wakil keluarga dan Hidayah tak dapat nak beri apa-apa penjelasan berkenaan hal yang tengah panas ini buat masa sekarang bagi menghormati Hidayah yang sedang menjalani tempoh edah.

“Mohon sama-sama doakan dia dan anaknya, Hamzah baik-baik sahaja. Maaf sekali lagi daripada pihak saya, Hidayah dan keluarga,” katanya ketika dihubungi mStar.

Hidayah nafi mahu b0lot kesemua harta pusaka

Pada Jumaat, adik kepada arwh Abam, Ali Puteh tampil menjelaskan segala d4kwaan Nor Hidayah dan menafikan keluarganya ingin memb0lot kesemua harta pusaka 4llahyarham Abam.

Menerusi sidang media tersebut, Ali turut memberitahu dia berkecil hati dengan Nor Hidayah kerana mengeluarkan perkataan berbunyi ‘jangan makan harta anak yatim’ kepada ibunya, Sabariah Arshad, 63.

Ungkapan itu dikeluarkan ketika ada pihak datang ke rumah mereka untuk menuntut hutang Abam pada hari keempat kem4tian arwh.

Turut jemput keluarga Hidayah

Dalam pada itu, Ali juga memberitahu dia ada menjemput Sir Azmir serta Nor Hidayah untuk menghadiri sidang media yang diadakannya itu.

“Saya ada menghantar jemputan kepada abang Hidayah untuk mereka sekeluarga hadir ke sidang media bagi menjelaskan semua perkara.

“Tapi mereka tidak dapat hadir kerana masih perlu perbincangan antara keluarga,” kata Ali.

Sebelum ini, video Nor Hidayah mendedahkan kereta milik 4rwah suaminya diambil keluarga mentua dan tidak dapat harta p3ninggalan ketika ditemu bual usahawan kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri mengundang kem4rahan Ali.

Ali tidak dapat menahan kem4rahannya memuat naik status berbaur hin4an terhadap Nor Hidayah namun telah mem4damnya sebaik sahaja menerima pelbagai k3caman.

4llahyarham Abam atau Syed Umar Mokhtar Syed Mohd Redzuan, 32, m3ninggal dunia pada 10 Februari lalu selepas dua hari mengalami dem4m.

Anggota kumpulan Bocey itu meninggalkan seorang isteri, Nor Hidayah, 28, dan anak lelaki bernama Syed Uthman Hamzah yang kini berusia lapan bulan.

Sumber: GEMPAK

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: mstar

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Lama berdiam diri, akhirnya abang kandung isteri 4rwah Abam tampil bersuara, ini respon dari pihak adiknya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*