SeteIah Lama Berdiam Diri Akh1rnya BaIu Arwh Abam TampiI Beri Resp0n Pada KemeIut Yg BerIaku, Ini Cerita Siti Nurhidayah

Ali sebelum ini telah tampii di sidang media untuk jeiaskan semua kekeiiruan dan pertanyaan yang bermaain diminda ntizen. Beliau juga sempat minta m4af secara terbuka pada kakak iparnya, Nurhidayah.

“Saya sudah cakap kepada ibu saya, kalau sekiranya jadi lebih terVk seperti sekarang, kami akan kumpul semua sedekah yang orang beri dan saya sendiri akan ser4hkannya kepada kakak ipar.

“Saya juga akan pergi buat perm0honan m4af antara keluarga kami tanpa memanggil media. Sebab ini silaturahim ag4ma, kami dipis4hkan hanya disebabkan seorang 1nsan heb4t yang dib4nggakan sebab bersedekah,” katanya pada sidang media diadakan hari ini.

Sebelum ini, Ali dikata mengeluarkan kata k4sar kepada Nurhidayah kerana terasa h4ti dengan kenyataan kakak iparnya itu pada temu bual secara langsung di Instagram usahawan, Datuk Seri Aliff Syukri.

Terbaru, akh1rnya BaIu Allahyrham Abam Bocey, Siti Nurhidayah Mohd Ali mem0hon d0a daripada orang ramai buat diri dan anaknya, Syed Uthman Hamzah Al-Juffrey Syed Umar Mokhtar Al-Juffrey yang kini berusia lapan bulan.

Nurhidayah berkata, dia juga m0hon diberi rvang memndangkan masih dalam tempoh edah selepas kem4tian suami tercinta pada 10 Februari lalu.

Perkara itu disampaikan wakiI Nurhidayah menerusi kiriman WhatsApp kepada Harian Metro.

“Assalamualaikum, saya mewakili baIu arwh mem0hon ampvn dan m4af buat masa sekarang dia tidak memegang telefon dan sedang menjalani temp0h edah.

“Sama-sama d0akan yang terbaik buat dia dan anaknya, Hamzah. M4af sekali lagi daripada kami,” katanya ringkas.

Terdahulu, msyarakat dikejvtkan dengan pended4han Nurhidayah yang mendkwa mendapat kek4ngan daripada pihak keluarga arwh suaminya memb4bitkan harta ditingglkan.

Perkongsian Nurhidayah menerusi vide0 siaran langsung di Facebook dan Instagran usahawan terkenal, Datuk Seri Aliff Syukri, kelmarin, itu mengguris hati adik iparnya yang juga pelawak, Ali Puteh.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Harian Metro/m.hijau/k.vrl

Apa komen anda?

Be the first to comment on "SeteIah Lama Berdiam Diri Akh1rnya BaIu Arwh Abam TampiI Beri Resp0n Pada KemeIut Yg BerIaku, Ini Cerita Siti Nurhidayah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*