“Meena anak siapa? Meena sayang siapa?”

Susulan daripada itu, semua netizen tertumpu kepada Datuk Aliff Syukri dan membuat spekuIasi dan andaian sendiri berkenaan k3sini. Menurut Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Nik Ezanee Mohd Faisal, Datuk Aliff telah pun ditahan pada petang Ahad yang lalu untuk mendapatkan keterangan dan telah dibebaskan dengan jaminan polis.

Buat masa ini, Aminah berada dalam jagaan pembantu peribadi Datuk Aliff Syukri, ia dibuat atas nasihat pegawai Jabatan Kebajikan Masyarakat. Menurut laporan pemeriksaan hospitaI, pegawai perub4tan tidak dapat mengesahkan bahawa kesan leb4m di bahagian belakang badan m4ngsa adalah akib4t dider4 atau sebaliknya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ramai orang tanya kenapa saya ambik dia sbagai anak angkat sedangkan sy ada anak… .. mungkin nanti dia yg akan jaga saya bila sy dah tua.. dan boleh menghormati sy sbagai bapa ❤️❤️ dan sy nak agihkan rezki yg sy ada utk org seperti minah.. doakan sy berjaya membesarkan dia dia cara yg terbaik..

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

Bagi pihak Datuk Aliff sendiri, beliau tidak mahu membuat sebarang komen atau keterangan memandang k3sini telah menjadi k3sp0lis dan masih dalam s1asatan. Wartawan juga cuba menghubungi pihak Datin Shahida yang baru sahaja pulang dari umrah semasa kejadian berlaku.

Walau bagaimanapun menurut Datin, beliau hanya berserah kepada polis dan sekiranya benar suaminya bersaIah biar pihak berkuasa yang tentukan. Dato’ Aliff semalam ada memuat video Meena di IG story miliknya. Dalam video terbabit terdapat perbualan antara Meena dan pembantu rumahnya.

Pasti Datuk Aliff rindu akan Ameena sekarang, memandangkan Datin Shahida sebelum ini pernah beritahu bahawa suaminya itu sangat sayangkan Ameena. Apa-apa pun kita biar pihak berkuasa teruskan s1asatan sebelum membuat tudvhan dan menghvkum.

Vide0 :

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber  : Oh Media

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Meena anak siapa? Meena sayang siapa?”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*