Akhirnya Adib Khalid Bocor Rahsia Izara Aishah Yang Selama Ini Tidak Diketahui Umum !

Pasangan sama cantik sama padan, Adib Khalid dan Izara Aishah baru melangsungkan perkahwinan pada 17 November 2017.

Pada majlis pernikahan yang diadakan di Damansara itu, Izara Aishah menerima mas kahwin sebanyak RM700 berserta lima dulang hantaran berbalas tujuh. Wang hantaran pula dirahsiakan.

Majlis pernikahan yang meriah itu dihadiri lebih 500 tetamu terdiri daripada keluarga kedua-dua belah pihak, rakan artis dan sahabat handai.

Setelah kira-kira sebulan berkahwin, pasangan ini ditanya apakah perkembangan terkini dan apakah perbezaan setelah bergelar pasangan suami isteri.

Adib memberitahu, kini Izara buat kerja rumah sendiri dan sedang belajar memasak. Adib bocor rahsia mengatakan Izara baru belajar memasak.

Ini komen Adib:

“Kita duduk sendiri sekarang, tengah biasa kan diri untuk build

our own family.”

“Izara pun baru belajar memasak. Learning to become a wife. Kita pun sebelum ni dah keluar 4 tahun, so dah kenal each other.”

“Tentang zuriat belum lagi, belum ada plan. Kalau ada rezeki, ada la.”

Sementara itu, Izara Aishah mengakui merindui keluarganya selain belajar menerima suasana baru dalam kehidupan berumah tangga.

Izara memberitahu banyak perkara baru dipelajari terutama tanggungjawab sebagai isteri yang membuatkan dirinya lebih dewasa dan matang.

Ini komen Izara:

“Sebelum ini saya tinggal bersama keluarga, jadi banyak masa bersama mereka. Selepas berkahwin, saya perlu ikut suami pula. Memang suasananya berbeza apabila tinggal berdua dengan suami.

“Boleh dikatakan setiap masa rindukan keluarga terutama jika teringat adik. Jadi, setiap hujung minggu saya dan suami melawat keluarga. Sekurang-kurangnya dapat melepaskan rasa rindu.

“Sejak berkahwin, diakui saya mula rasa tanggungjawab sebagai seorang wanita dewasa. Kalau dulu saya menganggap diri seperti ‘baby’ lagi. Cuma pada peringkat awal ini saya kena ‘struggle’ untuk buat semua perkara. Apatah lagi saya tidak menggunakan khidmat pembantu rumah”

Izara Aishah memberitahu ini merupakan satu pengalaman baru yang melengkapi lagi kehidupan rumah tangga yang dibina.

Ini komennya:

“Saya okey dan tak ada masalah buat semua kerja rumah sendiri. Malah, saya lebih suka. Alhamdulillah, suami pula senang dijaga dan urus. Dia jenis tak banyak cakap. Kalau ada permintaan pun dari segi makanan, saya memasak untuknya.

“Setiap hari memang wajib menyediakan sarapan untuknya. Makan tengah hari tak masak dan makan malam pula tengok pada keadaan. Namun, kalau boleh suami nak saya belajar memasak masakan Melayu kegemarannya dengan mak mentua,”

Ditanya tentang zuriat, Izara Aishah menyerahkan perkara itu kepada ketentuan Allah.

Ini komen Izara:

“Kami tidak mahu merancang. Lambat atau cepat, ia ketentuan Allah. Lagipun, siapa yang tidak mahukan anak. Kalau dikurniakan awal, ia rezeki. Jika sebaliknya, saya dan suami boleh terus berbulan madu.

“Apa yang penting, jangan putus berdoa dan berusaha. Saya percaya Allah mempunyai perancangan terbaik untuk setiap hamba-Nya. Jadi, doakan saja yang baik-baik untuk kami”

Itulah komen dari Adib dan Izara Aishah.

Jeles Betul Netizen Tengok Izara Dengan Suami!

Bagi korang yang tengah single mingle ni, mesti gigit jari je kan tengok pasangan romantis kat luar sana bermesra-mesraan. Tambah-tambah pulak kalau dorang tu artis. Dahlah sama-sama lawa, memang makan hati je kalau tengok gambar dorang sweet-sweet sesama pasangan.

Selain Fattzura, pasangan Izara Aishah dan suaminya, Adib Khalid juga sering dapat perhatian media. Baru-baru ni, netizen muat naik gambar ‘kencing manis’ Izara dengan suami kat Twitter.

Sikap Adib yang penyayang sangat dengan isterinya ni buat ramai netizen jeles sebab ke mana je dorang pergi, tangan Adib dengan Izara ni sentiasa berpimpin. Awwww!

Haa kiranya tak lepas-lepas tanganlah walaupun Izara nak bergambar ke, sembang dengan kawan dia ke… Tangan Adib tetap genggam tangan Izara erat-erat! Wuuu heart attack admin kalau dapat suami gini…

Macam manapun, ada netizen cakap bukan Adib yang tak nak lepas tangan Izara, tapi Izara yang sebenarnya tak nak lepas tangan Adib. Eh ye ke? Dorang siap screenshot lagi. 

Tak cukup dengan tu, ada jugak yang kata Adib caring dan sayang dengan isteri dia sebab Izara tu cantik orangnya. Tapi kalau rupa biasa-biasa, maybe tak adalah macam ni kot. Ish pepandai je korang ni kan…

Walau macam manapun, ramai yang still backup Izara dengan husband dia dan kata pasangan ni memang dah macam ni sejak dari zaman couple lagi. Netizen memang inspired gilalah dengan pasangan suami isteri ni.

Awww admin pun nak suami sweet macam ni lah! Untung Izara dapat Adib yang sayang giler dengan dia. 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber  : lobakmerah via menujukebenaran, Metro / mStar

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Akhirnya Adib Khalid Bocor Rahsia Izara Aishah Yang Selama Ini Tidak Diketahui Umum !"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*