Kemvnculan Ratu Cantik Malaysia Sebagai H0s Melet0p Undang Pelbagai K0men

Boleh dikatakan rancangan popular Meletop antara yang sangat dinanti-nantikan ramai. Ianya boleh ditonton pada setiap Selasa jam 9 malam di Astro Ria.

Meskipun, pengunduran diri selebriti Neelofa membuatkan ramai bersed1h setelah bertahun-tahun mengacara rancangan berkenaan bersama Nabil Ahmad namun peminat dan penonton memahami keputusan dirinya.

Walau bagaimanapun, sejak awal tahun 2020 ini paling yang tidak sabar bagi penonton adalah untuk melihat siapakah penganti selebriti jelita itu setelah sah  pada Disember tahun lalu merupakan bulan terakhirnya bertugas sebagai pengacara Meletop.

Pun begitu, sejak kini masih belum dipastikan siapakah penganti namun kelainan dalam rancangan ini yang menjemput beberapa selebriti terkenal untuk bergandingan dengan Nabil Ahmad sebagai hos jemputan.

Seperti diketahui antara selebriti berkenaan adalah Erra Fazira, Sherry Alhadad, Nora Danish, Dato’ Sri Siti Nurhaliza, Mira Filzah dan ramai lagi sejak awal Januari 2020.

Bahkan, antara yang dinantikan penonton untuk digandingkan dengan Nabil Ahmad sejak tersebarnya berita pengunduran diri Neelofa iaitu Jihan Muse juga telah dijemput sebagai hos jemputan sehingga kemunculan pengacara popular itu membuatkan ramai senang.

Pada malam tadi pula, kemunculan Ratu Cantik Malaysia yang dikenali sebagai Shweta Sekhon di rancangan Meletop sebagai hos jemputan kali ini mencuri tumpuan ramai.

Ratu Cantik Malaysia muncul sebagai hos jemputan Meletop

Pun begitu, dia turut tidak terlepas daripada menerima komen kurang senang penonton dan juga sebaliknya dimana ada yang memuji dirinya sebagai hos Meletop.

Netizen puji bakat Shweta Sekhon

Ada juga yang kurang senang dengan kemunculannya

Dalam pada itu, netizen turut memuji kecantikan Ratu Cantik Malaysia ini yang tampil jelita dengan mengayakan busana lawa pada malam tadi.

Sumber: Instagram MeletopShweta Sekhon

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : KL PRESS

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Kemvnculan Ratu Cantik Malaysia Sebagai H0s Melet0p Undang Pelbagai K0men"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*