Gara2 Anju dedah Fazura menyumbang, Instagram dihujani pujian & doa netizen!

Seperti sedia maklum, pelakon Zarina Anjoulie atau turut sinonim dengan panggilan Anju giat memberikan sumbangan buat yang memerlukan.

Kegiatan baik yang dilakukan pelakon ini tidak kira tempat atau sesiapa membuatkan ramai ingin melakukan hal yang sama sepertinya. Apatah lagi, Anju juga sentiasa berkongsi perkembangan sumbangan yang telah dilakukan selain berkongsi cerita mengenai individu yang memerlukan.

Perkara berkenaan juga sekali gus membuka mata ramai dan rata-rata senang mengikuti perkembangan yang dikongsikan lalu setiap postingnya itu menerima doa baik orang ramai.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#KITASEMUASAMA awk makan apa saya makan . todays round kg labu !! ….. tolong jgn datang rumah saya plz saya akan hantar tq 💪

A post shared by Zarina Anjoulie (@anjoulielavocah1) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ingat nk cuti tapi sebab boring so kg kubang ! we r on our way pin pin 🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

A post shared by Zarina Anjoulie (@anjoulielavocah1) on

Pun begitu, apa yang menjadi perhatian juga Zarina Anjoulie mendedahkan turut ada seorang selebriti yang dipanggilnya kakak mahu menyumbang.

Hal berkenaan membuatkan Zarina Anjoulie menerusi Instagram berterima kasih kepada selebriti berkenaan yang didedahkannya bahawa selebriti tersebut merupakan pelakon jelita popular, Fazura.

Anju dedah Fazura menyumbang

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

muka anju cam kuda tenat dalam video ni jgn bahan aku 😂😂😂 anyway @missfazura tq so ao much allah sahaja boleh membalas jasa mu n ABG ORAITS BURGER TMN SEMARAK i love u bang tq !!!!

A post shared by Zarina Anjoulie (@anjoulielavocah1) on

Kongsi Zarina Anjoulie menerusi video berkenaan tentang barang sumbangan yang dibelinya lalu dia memberitahu bahawa selebriti terkenal itu telah menghantar mesej untuk memberikan sumbangan dan akuinya jumlah yang disumbang itu mengejutkan dirinya.

Tindakan selebriti berkenaan membuatkan dirinya dapat menyambung pembelian barang sumbangan untuk diberikan kepada yang memerlukan. Selain Fazura, Zarina Anjoulie turut berkongsi kisah abang burger yang juga memberikan sumbangan.

Perkongsian dari Zarina Anjoulie atau Anju dedah Fazura menyumbang itu membuatkan netizen menghujani kata-kata positif dan mendoakan selebriti itu dan mereka turut meninggalkan komen-komen berkenaan menerusi laman Instagram milik Fazura.

Reaksi ramai

Sumber: Instagram Zarina Anjoulie

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Gara2 Anju dedah Fazura menyumbang, Instagram dihujani pujian & doa netizen!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*