“Tak Boleh Uruskan Jen4zah Ayah, Dah Minta…,”- IG Live Bersama Pes4kit COV1D-19 Yang Baru Kehilangan Bapa, Perkongsian Harris Annuar Cetus Pilu

Pelakon, Harris Annuar, ada berkongsi perbualannya bersama salah seorang pes4kit COV1D-19 yang baru sahaja kehilangan bapanya juga kerana peny4kit  sama di platform IG live miliknya.

Menurut Harris, bapa remaja tersebut merupakan m4ngsa kes kem4tian ke-3 korban wab4k bahaya itu.

Tambahnya lagi, perkongsian ini amat memilukan kerana dirinya sendiri tidak dapat membayangkan bagaimana rasanya untuk berada di tempat remaja tersebut.

“Abang doakan yang terbaik untuk @tlhaa.taufiq, pes4kit COV1D-19 yang telah kehilangan ayahnya yang merupakan k3s kem4tian ke-3.

“Hari ini abang rasa live yang sangat pilu sikit hati abang sebab tak tahu macam mana rasanya kalau saya kat tempatnya.

“Seorang yang kuat yang masih mampu senyum walau dugaan yang telah menimpa satu sekeluarganya,” tulisnya.

Klip tersebut dikongsikan oleh pemenang tempat ke-3 Hero Remaja 2017 itu di laman Instagram.

Dalam pada itu, Harris turut mendoakan semoga keluarga remaja tersebut diberi kesembuhan dan terus kuat menghadapi dug4an ini.

“Semoga dipermudahkan dan Allah memberi kesihatan kepada keluarga Talha dan semua. Amin!

“Siapa-siapa yang miss boleh tengok full conversation dekat live aku dan kalau ada sesiapa lagi yang mungkin tengah mengadap peny4kit COV1D-19 atai frontliners tolong DM saya, yelah manalah tahu mungkin boleh buat sesi sharing dekat live saya In sha Allah,” kongsinya lagi.

Melihat di ruangan komen, rata-rata netizen turut bersimpati selain turut menitipkan doa buat keluarga remaja tersebut.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Abang doakan yang terbaik untuk @tlhaa.taufiq Pesakit Covid 19 yang telah kehilangan Ayah nya yang merupakan kes kematian ke 3.Harini abang rasa Live yang sangat pilu sikit hati abang, sbb tak tahu macam mana rasa nya kalau saya kat tempatnya.Seorang yang kuat yang masih mampu senyum walau dengan dugaan yg telah menimpa satu keluarganya.Semoga Dipermudahkan dan Allah memberi kesihatan kepada keluarga Talha dan semua Amin!sapa sapa yg termiss boleh tgk Full conversation dekat Live aku and Kalau ada siapa siapa lg yang mungkin tengah menghadap penyakit Covid atau frontliners tolong dm saya, yelah manalah tahu mungkin boleh buat sesi sharing dekat live saya In Sha Allah.

A post shared by BANGKITBOTAK (@harrisannuar) on

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : MH

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Tak Boleh Uruskan Jen4zah Ayah, Dah Minta…,”- IG Live Bersama Pes4kit COV1D-19 Yang Baru Kehilangan Bapa, Perkongsian Harris Annuar Cetus Pilu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*