Aliff Syukri Sifatkan Ini Tahun Paling Menyed1hkan

Pengasas kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri menzahirkan rasa s3dih apabila segala persiapan menjelang Syawal tahun ini sudah pun dilakukan.

Jelasnya, proses tersebut sudah pun dilaksanakan kira-kira sebulan sebelum dunia berdepan dengan kris1s pand3mik COV1D-19.

Dalam rasa sedihnya, ahli perniagaan yang kini muncul dengan single terkini berjudul Cuba Bahagia itu turut mendoakan yang baik-baik buat semua.

“Saya rasa virvs ni sampai raya. Sebenarnya ini adalah tahun yang paling meny3dihkan. Video ni saya rakamkan sebulan sebelum cronola. Cuba korang bayangkan abang siap buat photoshot lagi.

“Nak buat sampul raya, nak buat poster raya, nak buat bantuan amal raya. Tetapi ini pula jadinya.

“Apa patut abang buat dalam keadaan macam ni… cer komen di bawah. Kiri tak kena, kanan tak kena, ke depan tak kena dan kebelakang pun tak kena.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

. . sy rasa virus ni sampai raya..Sebenarnya ini adalah tahun yang paling menyedihkan. Video ni saya rakamkan sebulan sebelum cronola. Cuba korang bayangkan abang siap buat photoshot lagi. – – Nak buat sampul raya, nak buat poster raya, nak buat bantuan amal raya. Tetapi ini pula jadinya😭. Apa patut abang buat dalam keadaan macam ni… cer komen di bawah👇🏻Kiri tak kena, kanan tak kena, ke depan tak kena dan kebelakang pun tak kena. – – Sedih sangat apakah tidak pernah dirancang untuk sampai ke tahap ini… smua kerja hold dan x gerak… Abang doakan semua dalam keadaan yang sihat dan gembira. (lagu jomraya yayian @aliffsyukriterlajaklaris Kalau korang nak dengar video Laguna lebih panjang boleh bagi dekat YouTube tv Telajak laris abang dah posting) Gambar lama. #Jangankecam #Janganjagatepikainorang #Abangselamat #Abanghappy #vediolama

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

“Sedih sangat apakah tidak pernah dirancang untuk sampai ke tahap ini. Semua kerja hold dan x gerak.

“Abang doakan semua dalam keadaan yang sihat dan gembira. (lagu jomraya yayian @aliffsyukriterlajaklaris Kalau korang nak dengar video Laguna lebih panjang boleh bagi dekat YouTube tv Telajak laris abang dah posting) Gambar lama.

#Jangankec4m #Janganjagatepikainorang #Abangselamat #Abanghappy #vediolama,” tulisnya pada entri di IG TV yang turut dilampirkan dengan sesi balik tabir persiapan rayanya.

Foto: IG TV Datuk Seri Aliff Syukri

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: MH

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Aliff Syukri Sifatkan Ini Tahun Paling Menyed1hkan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*