Kisah Siti Rohayu Dengan Faiz Fauzi Dihidu Wargamaya. Jam Tangan Suami Dipakai Adik Angkat!

Kisah Siti Rohayu yang menempuh kisah getir menjaga suami yang terlantar di katil pernah mendapat perhatian rakyat Malaysia satu ketika dulu.

Kisah beliau yang tanpa jemu menjaga suaminya itu pernah juga dibuat liputan oleh beberapa surat khabar dan majalah media arus perdana sehingga menjadikannya dikenali masyarakat kerana ketabahannya.

Catatan berkenaan kehidupannya yang menjaga suami banyak dikongsi Ayu di media sosial. Menurutnya bukan niat untuk tagih smpti tapi apa yang dilakukan sekadar untuk berkongsi.

Dengan segala kudrat yang ada, Ayu berusaha mendalami bidang p’niagaan demi meraih pendapatan buat keluarga. Malah, ketika awal kejadian dulu Ayu terpaksa menjual kereta kepunyaan suami dan menyewa ambln jika mahu ke hsptl.

Kini sedikit demi sedikit sinar bahagia melingkari hidup mereka apabila naskhah 100 Hari Catatan Menggapai Syurga Terindah yang berkisar kisah Ayu dan suami kini mula dijual di pasaran.

Namun begitu baru-baru ini heb0h di media sosial apabila Siti Rohayu yang lebih mesra membahasakan diri sebagai Ayu dikatakan ditngkp khlwt bersama adik angkatnya.

Kisah tersebut segera mendapat liputan di media s0sial apabila beliau mengatakan bahawa punca disebalik kejadian tersebut adalah daripada keluarga sebelah suaminya yang ingin memisahkan mereka bagi memb0l0t insrn suaminya itu.

Beberapa siri pendedahan telah dilakukan Ayu melalui media s0sial sehingga meraih smpti masyarakat yang mengikuti rapat kisah beliau sehinggakan ramai yang mengecm sikap keluarga mertuanya.

Tambah pns lagi beberapa p0sting yang mendedahkan kejadian sebenar mula berlegar di media s0sial apabila seorang pengguna facebook bernama Nur Hasnah Pula Rima mendedahkan sikap sebenar Siti Rohayu.

Menurutnya Siti Rohayu hanya mempergunakan pengikut media s0sialnya untuk meraih derma daripada orang ramai yang bersmpti dengannya. Melalui hasil ihsan yang diperolehinya beliau dikatakan bermewah bersama lelaki lain yang dikatakan anak angkat keluarganya itu.

“Alhamdulillah saya turut gembira kalau hasil sumbangan orang ramai dia boleh buat banglo berharga 250k, penyumbang2 pun dapat pahala kan..Tapi hubungan dia dengan so called adik angkat tu, aiii.. nampak susp1si0us sangat.Duduk serumah pulak tu.Tak hairanlah org kampung buat rep0rt ke pejabat agama kan… tapi dia kata mentua yang reprt kan.. hurm, kesian pak mentua.”

“Tengoklah gambar2 dia bersama ‘adik angkat’ dia tu.. amboi2 sedondon sokmo.. keluar kesana kesini kesana kesini kesana kesini…. sedangkan suami yang lmpuh hanya mampu duduk di rumah shj. dijadikan alat untuk meraih smpati & duit ihsan dari followers, netizen & bawang rangers.” kata pemilik akaun Nur Hasnah Pula Rima di laman s0sial.

Baru-baru ini pula terdapat beberapa pemilik akaun fb mula mendedahkan kisah Siti Rohayu seumpama mengiyakan kenyataan Nur Hasnah.

Menurut dari beberapa gambar yang dikongsikan di laman sosial, Ayu dilihat sememangnya intim dengan lelaki yang dikatakan anak angkat keluarganya.

Menerusi gambar yang disertakan itu, mereka berdua dikatakan telah beberapa kali melancong bersama antaranya di Phuket, Thailand dan Cherating. Perkara itu turut disahkan melalui perkongsian Ayu di laman fbnya.

Tidak hanya setakat itu, menambah lagi cvriga, didapati mereka berdua juga saling berbalas ucapan istimewa dengan perkataan “yang tersayang” semasa hari jadi adik angkatnya itu.

Manakala hari jadi suaminya sendiri Siti Rohayu tidak menyambutnya sama sekali walaupun tarikh tersebut jatuh 3 hari awal berbanding lelaki tersebut yang dikenali dengan nama Faiz.

Hubungan mesra mereka sememangnya tidak dapat disembunyikan lagi apabila beberapa mesej mesra yang sempat dirakam jadi bahan kongsi di laman sosial.

Jam perkahwinan Siti Rohayu dan suaminya pula dikatakan dipakai oleh Faiz.

Tduhn khlwt yang dilemparkan Ayu kepada keluarga mertuanya pula dikatakan tidak benar sama sekali, rupa-rupanya aduan tersebut datangnya daripada kariah masjid yang tidak senang dengan status hubungan mereka berdua yang keterlaluan.

Kisah yang dikongsikan kelaman fb itu segera mendapat pelbagai maklumbalas dari pembaca, rata-rata mendoakan yang terbaik untuk kedua-dua belah pihak iaitu Siti Rohayu dan keluarga mertuanya.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : kitasteady via transformasi.host

 
Apa komen anda?