“Makpak kejar populariti, dia pulak jadi mangsa” – Netizen Kesian Tengok Anak Kecil Di Make Up Macam Orang Dewasa

Sebelum ini viral di media sosial apabila seorang kanak-kanak digelar ‘Mini Neelofa’ kerana paras rupanya memang seakan-akan Neelofa, tuan empunya badan sendiri akuinya.

Malah, adik Naura Auni juga pernah menjadi tetamu undangan untuk program MeleTop ketika ia masih diacarakan oleh Neelofa.

Ramai netizen tepukau tengok gaya dia ajuk, cara pakaian dan rupanya yang begitu comel. Namun, lama kelamaan netizen dah mula rasa sesuatu tak kena dengan kanak-kanak ini.

Dia selesa ke tu? Nampak macam tak selesa – Netizen

Ramai netizen tak gemar dan marah dengan tindakan ibunya yang dikatakan try hard nak dapatkan perhatian dengan mempergunakan anak kecil ini.

Ada juga netizen yang tak berkenan melihat gaya kanak-kanak kecil dibuat seperti gaya orang dewasa, bagi mereka nampak pelik.

Bahkan, ramai yang kesian dengan kanak-kanak ini kerana bagi warganet kehidupannya sebagai kanak-kanak seusia dengannya itu terbatas. Turut menjadi kecaman apabila kulit kanak-kanak yang masih mentah sudah mula di letak dengan alat-alat solek.

Selain kesemua pendapat ini, orang ramai juga bimbang kerana gaya mereka portray kanak-kanak seakan orang dewasa ini mungkin boleh menjadi anc4man orang-orang p3do                         .

Selain itu, ada juga netizen yang dakwa bahawa kanak-kanak ini seperti tidak selesa dipakai sebegitu rupa.

Majoriti 22.9K yang retweets ini bersetuju dengan pendapat pemuda yang memberikan pendapatnya ini.

Apa pun kita tak tahu perkara yang terjadi di belakang tabir gambar tersebut, mungkin kanak-kanak itu tak kisah?

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber:LOBAKMERAH

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Makpak kejar populariti, dia pulak jadi mangsa” – Netizen Kesian Tengok Anak Kecil Di Make Up Macam Orang Dewasa"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*