Lelaki ini muncul semula buat kac4u depan rumah Siti Nurhaliza – “Dia pernah masuk penj4ra, tolong polis!”

PENYANYI Datuk Seri Siti Nurhaliza berdepan situasi mencem4skan apabila didatangi seorang individu tidak dikenali melakukan kekec0han di hadapan rumahnya pada Khamis.

Menurut Siti, 41, lelaki berkenaan merupakan individu yang sama pernah dipenj4rakan akibat berkelakuan tidak senonoh di kediamannya beberapa tahun lalu.

“Tolong! Macam mana nak buat? Ingat tak orang tak si1uman yang pernah buat kacau di rumah saya dulu?

“Sudah pernah masuk penj4ra dan surat khabar, kini menjelma kembali… serba-salah jadinya!

“Menjerit-jerit depan rumah. Tol0ng polis!,” tulisnya di ruangan Instastory pada Khamis.

Siti Nurhaliza kongsi situasi menakvtkan itu menerusi Instastory.

Bagaimanapun, isteri kepada usahawan Datuk Seri Khalid Mohamad Jiwa ini tidak menyatakan secara lanjut jenis g4ngguan yang diterima daripada lelaki berkenaan.

Untuk rekod, seorang lelaki pernah did4akwa dan dij4tuhkan hukvman enam bulan penj4ra selepas didapati bersalah menunjukkan kem4luan di hadapan rumah penyanyi itu pada Oktober 2015.

Duda yang juga merupakan seorang penganggur itu didakwa menunjukkan kemluannya kepada pembantu rumah Siti Nurhaliza di hadapan rumah artis itu di Bukit Antarabangsa, Ampang, Selangor.

Menurut fakta kes, bapa kepada dua anak itu dipercayai datang beberapa kali ke rumah selebriti tersebut dengan tujuan yang sama.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Mstar

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Lelaki ini muncul semula buat kac4u depan rumah Siti Nurhaliza – “Dia pernah masuk penj4ra, tolong polis!”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*