Kecoh Gara2 Foto Bersandar Dibahu, Bekas Tunang Intan Najuwa Bersuara Dedah Sesuatu Yg Ramai Tak Tahu

STATUS hubungan Intan Najuwa dan Razrul Anwar Rusli kembali menjadi perbualan netizen apabila aktres itu berkongsi foto yang memperlihatkan separuh badan seorang lelaki dipercayai ahli perniagaan tersebut.

Kecoh Gara2 Foto Bersandar Dibahu

Menerusi ruang komen di Instagram, rata-rata netizen berminat untuk mengetahui status terkini hubungan mereka yang sebelum ini dilaporkan sudah berakhir.

Razrul, 38, ketika dihubungi mStar pada Isnin seakan-akan memberi gambaran bahawa hubungan dia dengan Intan tidak pernah putus dan sentiasa baik sahaja.

Netizen gembira melihat pasangan ini kembali bersama.

“Kami sentiasa baik-baik sahaja. Terima kasih,” jawab Razrul secara ringkas menerusi aplikasi WhatsApp kepada mStar.

Bagaimanapun, usaha mStar untuk mendapatkan pengesahan dan kenyataan daripada pelakon yang mula dikenali menerusi drama Kekasih Paksa Rela itu gagal apabila aktres berkenaan tidak membalas mesej.

Menerusi laporan mStar pada 26 Februari lalu, Intan atau nama sebenarnya Intan Najuwa Abdul Wahid, 23, mendedahkan ikatan pertunangannya dengan Razrul sudah berakhir.

Menurut Intan, dia menganggap tiada jodoh antara mereka dan keputusan itu dibuat selepas perbincangan dilakukan kedua-dua belah pihak.

Intan dan Razrul mengikat tali pertunangan pada 18 Ogos tahun lalu di Hotel Thistle, Johor Bahru sempena ulang tahun kelahiran aktres itu yang ke-22.

Intan membalas komen neg4tif netizen.

Dalam pada itu, Intan ada membalas komen negat1if netizen yang mendakwa isu tiada sumber pendapatan ketika Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dilaksanakan menjadi punca dia kembali bersama dengan Razrul.

Enggan melatah dengan tudvuhan tersebut, Intan bersyukur walaupun tidak mempunyai sebarang penggambaran sepanjang PKP namun dia masih mampu menghulurkan bantuan kepada yang memerlukan.

“Walaupun tak ada penggambaran masa PKP, Alhamdulillah saya dapat juga tolong berpuluh-puluh keluarga yang putus makanan dan ibu tunggal. Tolong tag siapa yang kenal dia.

“Daripada cakap bukan-bukan, lebih baik memperbaiki diri jadi orang berguna sikit. Malu la perempuan mulut kec0h macam ni,” ujarnya.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Mstar via OLAHAN APPLEHIJAU

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Kecoh Gara2 Foto Bersandar Dibahu, Bekas Tunang Intan Najuwa Bersuara Dedah Sesuatu Yg Ramai Tak Tahu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*