Ini tindakan Ogy Bila Nampak Je Khir Rahman Dekat Set

Pelakon dan penerbit, Fauziah Ahmad Daud menjelaskan bahawa hubungannya dengan pengarah Khir Rahman masih baik biarpun dirinya sebelum ini terpalit dengan isu tunggakan bayaran menerusi satu produksi teater yang diterbitkannya.

Menurut Fauziah atau lebih dikenali dengan panggilan Ogy, hubungan silaturahim antara mereka masih kekal terjaga sebagai rakan dalam satu industri.

“Kami sangat profesional, tak perlu nak putuskan silaturahim kerana saya berhut4ng dengan beliau.

“Saya bukan manusia yang sebegitu ya. Kami berlakon bersama kerana sudah tertulis ini rezeki kami berdua. Apa yang saya lalui itu bahagian saya,” katanya menerusi satu entri di Instagram.

Dalam entri tersebut, Ogy turut memuat naik sebuah video yang memaparkan dirinya bersama-sama Khir ketika berada di satu set penggambaran.

Justeru menurut Ogy, dia meminta agar tiada pihak yang cuba mensensasikan isu hut4ng yang melibatkan antara mereka berdua sebelum ini.

“Saya bayar pun saya tak perlu nak maklumkan pada wartawan. Saya dan Khir corak pemikiran kami tak seperti ‘mereka’ yang harus berterusan nak berdend4m, bermusuh.

“Kalau wartawan-wartawan online ataupun ada antara anda yang dok menghent4m saya nak tolong bayarkan kan bagus,” katanya.

Terdahulu, Ogy dilaporkan gagal melunaskan bayaran kepada tenaga produksi teater Korvpsi Dewan Semandung yang dipentaskan di Istana Budaya, Kuala Lumpur pada Februari lalu.

Bagaimanapun, Ogy kemudian tampil menjelaskan bahawa dirinya sedang berusaha mencari dana bagi melunaskan kesemua baki bayaran kepada kru produksi.

“Kami Sangat Professional. Tak Perlu Nak Putuskan Silaturahim. Kerana Saya Berhut4ng Dgn Beliau. Saya Bukan Manusia Yg Sebegitu Ya. Kami Berlakon Bersama Kerana Sudah. Tertulis Ini Rezeki Kami Berdua. Apa Yg Saya Lalui Itu Bahagian Saya Jadi..Wartawan2 Online Ni. Tak Perlulah. Nak Men”SENSASIKAN” Pasal Hut4ng. Saya Dgn Beliau. Saya Bayar Pun Saya Tak Perlu Nak. Maklumkan Pada.Wartawan.Saya Dan Khir Mind Set Kami Tak.Seperti “MEREKA” Yg Harus Terus2an.Nak Berdend4m, Bermusvh.Kalau Wartawan2.Online Ataupun Ada.Diantara Anda Yg Dok Menghent4m.Saya Nak Tolong Bayarkan.Kan Bagus”

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kami Sangat Professional Tak Perlu Nak Putuskan Silaturahim Kerana Saya Berhutang Dgn Beliau Saya Bukan Manusia Yg Sebegitu Ya Kami Berlakon Bersama Kerana Sudah Tertulis Ini Rezeki Kami Berdua Apa Yg Saya Lalui Itu Bahagian Saya Jadi..Wartawan2 Online Ni Tak Perlulah Nak Men”SENSASIKAN” Pasal Hutang Saya Dgn Beliau Saya Bayar Pun Saya Tak Perlu Nak Maklumkan Pada Wartawan Saya Dan Khir Mind Set Kami Tak Seperti “MEREKA” Yg Harus Terus2an Nak Berdendam, Bermusuh Kalau Wartawan2 Online Ataupun Ada Diantara Anda Yg Dok Menghentam Saya Nak Tolong Bayarkan Kan Bagus 😄🙌

A post shared by Fauziah Ahmad Daud (@kak_ogy) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Khir Rahman & Que Haidar Dua Aktor Hebat Malaysia Dan Bila Berlakon Bersama Mereka Apa Yg Saya Dapat? “JIWA + RASA” = “MAGIS” Ianya “SESUATU”.. #Repost @ctjasmina • • • • • • Hari ini babak berat mereka di dalam tele khas Pencipta Pegang Waktu- .. sebagai penulis skrip, apabila barisan aktor yang hidupkan watak watak sebegini, hilang penat lelah memerah fikiran mengarang cerita. Saya tahu mereka akan beri lebih dari apa yang ada di skrip dan mereka faham tafsiran maknanya.. – Kualiti kerja mereka sangat profesional. – Apabila di set penggambaran , ia satu tanggungjawab yang diamanahkan untuk mereka lakukan sehabis baik. – Alhamdulillah.. amat hargainya. ☺️🙏🏻💕. – Mereka di dalam tele khas aidiladha ‘pencipta pegang waktu’ di tv3. – Arahan Zainorhisyam(wak Dol). – Skrip sitijasminaibrahim. – selain mereka, Puteri Balqis, Jalil Hamid, Azman Hassan dan Haidin Nasir berperan bersama- . Nantikan ya.. – terbitan Primeworks & Gambo.tv – #penciptapegangwaktu #tv3

A post shared by Fauziah Ahmad Daud (@kak_ogy) on

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Trending Sangat

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Ini tindakan Ogy Bila Nampak Je Khir Rahman Dekat Set"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*