“Kau Pun Bukan Baik Sangat, Ada Rekod SeIeweng Wang Syarikat, PukvI Isteri,” – Giliran Asri Kena Smash Dengan Netizen

𝙐𝙡𝙖𝙨𝙖𝙣 𝘼𝙨𝙧𝙞 𝙅𝙖𝙣𝙜𝙜𝙪𝙩 𝙥𝙤𝙡𝙞𝙨 𝙩𝙖𝙠 𝙨𝙤𝙡𝙖𝙩 𝙘𝙚𝙩𝙪𝙨 𝙠0𝙣𝙩𝙧𝙤𝙫𝙚𝙧𝙨𝙞

Peniaga burger k0ntroversi, Mohd Asri Hamid, 42, atau Asri Janggut mencetuskan perdeb4tan hangat di media sosial apabila berkata kebanyakan polis dan tentera tidak menjaga solat dalam suatu wawancara semalam.

Ramai yang kongsi video ini. Dah viral katanya sejak malam tadi lagi. Ya memang bukan video penuh, tapi pada kami, tak sepatutnya beliau ‘judge’ dan kata kebanyakan p0lis macam tu… Jangan kerana beberapa orang penguasa yang buat hal kita huk0m semua yang lain sama sahaja. Tak patut lah kan.

Kenyataan itu yang dibuatnya di media sosial secara live dalam satu temubual menyebabkan ramai netizen mengec4m kata-katanya itu.

Asri dalam video itu mendakwa kebanyakan yang menyertai polis dan tentera tidak menjaga solat.

“Hisap rokok, tak jaga sembahyang. Cuba tanya anggota polis, subuh sembahyang tak?

“Bila last (kali terakhir) bawa isteri sembahyang subuh?

“Pernah tak tanya anak apa itu syahadah? Bermakna sebenarnya segala kuncinya,” itu antara petikan terpacul daripada mulut Asri Janggut yang tular.

Ramai netizen menyifatkan pemilik perniagaan Hot Burger Malaysia itu melakukan sangkaan bvruk terhadap pasukan keselamatan.

Dia pun bukan baik sangat, ada rekod lampau

Malah ada netizen di Facebook (FB) yang meng0rek pula rekod lampau Asri Janggut termasuk mempunyai rekod j3nayah memukuI isterinya.

Pemilik akaun Nazirul Syahmi mendakwa Asri Janggut juga mempunyai rekod uguutan j3nayah dan seIeweng wang syarikat.

Bagi pemilik akaun Man Putat’s pula katanya: ‘Sebab itu jangan dipuji terlalu tinggi, sya!tan datang berbisik-bisik.’

Begitu juga komen pemilik akaun FB Harimau Putih Selatan: ‘kannn… dah jadi hero mula sembang kuat.’

Harian Metro cuba mendapatkan ulasan Asri Janggut, namun jawapannya menerusi WhatsApp memberitahu belum bersedia bertemu media.

“‘Bismillah.. Wassalam. Buat masa ini keadaan saya amat tert3kan dengan apa yang berlaku. Buat masa ini saya belum bersedia bertemu dengan media.

“Saya memohon maaf atas kesiIapan dan keteIanjuran saya, saya benar-benar rasa bersaIah atas perkara tersebut. Saya akui kesiIapan saya ini.. maafkan saya atas kejah!lan saya,” katanya.

Difahamkan, jam 2 petang ini dia akan membuat kenyataan bersama Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM) disiarkan secara langsung.

Sabtu lalu, pendedahannya mengenai rumah juddi dan penjualan r0kok seIudup di kawasan Bandar Baru Sungai Buloh menjadikan dia umpama hero dan mengg3mparkan negara.

 

Sumber dari Harian Metro

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : https://newsbd78.info/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Kau Pun Bukan Baik Sangat, Ada Rekod SeIeweng Wang Syarikat, PukvI Isteri,” – Giliran Asri Kena Smash Dengan Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*