Lelaki bes4rkan si kembar tanpa isteri, mohon s0kongan perniagaan tudung miliknya

Sebelum ini, tulr cerita yang dikagumi ramai apabila seorang bapa tunggal, Syazwan Najmi Zulkarni yang berusaha membesarkan dua anak kembar perempuan tanpa seorang isteri.

Instagram miliknya sering digunakan untuk berkongsi tentang anak kembarnya yang sangat comel iaitu Medina Sofiya dan Medina Safiya yang kini usia empat bulan.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Tiada bahagia paling indah selain kedamaian hati.❤️ Tiada keindahan selainkebagiaan dari rasa syukur dan redha🤲🏻💪 #puteriputeriabiy👨‍👧‍👧 #dalamingatan

A post shared by SYAZWANNAJMI (@mie7637) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Seberat apapun beban masalah yg kamu hadapi saat ini. Percayalah bahawa semua itu tidak pernah melebihi batas kemapuan kita😊💪 #didalamgelappastiadacayaha #cintahatiabiy❤️

A post shared by SYAZWANNAJMI (@mie7637) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Selamat Hari Raya AidilAdha dari kami 3beranak👨‍👧‍👧❤️ #fansliverpool

A post shared by SYAZWANNAJMI (@mie7637) on

Terbaru, bapa muda berusia 23 tahun tinggal di Kelantan itu memohon warganet untuk memberi sokongan kepada perniagaan tudung yang bakal dilancarkan tidak lama lagi.

Kepada kalian semua, boleh la mengikut Instagram Medina Scarf  untuk terus memberi sokongan kepada Najmi. Mungkin dengan sokongan kita kana buatkan bisnes ini lebih berjaya. InshaAllah.

Bagi dirinya, jika perniagaan yang bakal dilancarkan mendapat sokongan ramai pastinya akan membuatkan dia lebih bersemangat untuk meneruskan di samping mencari pendapatan untuk menampung dua anak kembarnya.

Terdahulu, arw4h isterinya Siti Nur Nasuha Shafie bertarvng nyawa selepas bersal1in akibat komplikasi dalaman selama dua minggu sebelum disahkan meninggl dnia.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Syazwan Najmi 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Lelaki bes4rkan si kembar tanpa isteri, mohon s0kongan perniagaan tudung miliknya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*