Mas Idayu Dakwa Anak Dihalang Btemu Bapanya, Sekali Isteri Aman Graseka Bersuara

SUSULAN d4kwaan penyanyi Mas Idayu kononnya bekas suami, Aman Graseka dihalang bertemu anak mereka, isteri aktor itu tampil menjelaskan situasi sebenar.

Akui Reena Arina, Aman sememangnya sudah lama tidak menghubungi anak gadisnya iaitu Nur Dayini Ashiqah, 22, kerana berkecil hati dengan sikap zuriat hasil perkahwinan dengan Mas Idayu itu.

Aman, 53, dikatakan kecewa dengan tindakan Dayini memburukkan Reena sebagai ibu tiri di Instagram.

“Saya suruh abang (panggilan untuk Aman) supaya hubungi anaknya, tapi dia tak nak sebab kecil hati dan terkilan Dayini burvkkan saya dan adiknya yang kini berusia setahun.

Mas Idayu ber4ng ada individu yang menghalang anaknya berjumpa bekas suami.

“Abang kata Dayini sepatutnya hormat dia sebagai bapa. Malah semasa neneknya meningg4l pun mereka tak datang ziarah. Mungkin itu sebab abang kecil hati.

“Saya pernah ajak keluar sekali tapi Dayini tak mahu! Lebih-lebih lagi selepas kami dah ada anak… Dayini tak boleh terima dia kini dah ada adik!” katanya kepada mStar.

Pada Jumaat, menerusi temubual eksklusif bersama mStar, Mas Idayu berang apabila isu perb4lahan membabitkan anak tunggalnya itu dengan Reena menyebabkan wujud suara-suara nakal mendakwa dia tidak pandai mendidik.

Kata Mas Idayu, pada awalnya dia enggan masuk campur dalam urusan tersebut sehinggalah namanya dikaitkan dalam satu artikel baru-baru ini.

Malah, dia turut kecewa apabila Aman tidak lagi menghubungi anaknya itu sejak mereka pulang daripada menunaikan ibadah umrah pada Februari lalu.

 

Aman tahu apa sahaja yang anak dia tulis tentang saya di Instagram.

REENA ARINA

ISTERI AMAN GRASEKA

Ditanya mengenai dakw4an Aman menyekat nombor anaknya di aplikasi WhatsApp, Reena memaklumkan telefon bimbit milik pelakon drama Tuan Danial itu rosak dipercayai digodam pihak tidak bertanggungjawab.

“Abang tak blo0ck dia… hari itu telefon abang kena h4ck, kami semua terkejut segala maklumat dalam telefon hilang termasuklah nombor telefon dan mesej.

“Ia macam kerja hacker yang cekap… semua hilang secara automatik dan terpaksalah apa-apa sahaja berkaitan kerja dan panggilan wartawan kena melalui nombor saya, ” ujarnya.

Gara-gara perbal4han ini, Reena berkata dia menerima kec4man daripada netizen yang memandang serong terhadapnya sebagai ibu tiri.

Lebih memburvkkan keadaan, ada pihak luar yang tidak dikenali cuba campur tangan dalam perb4lahan yang berlaku itu.

Aman mengetahui anaknya, Dayini ada memburukan isterinya di laman sosial.

“Aman tahu apa sahaja yang anak dia tulis tentang saya di Instagram… dia suruh saya bersabar, katanya tak apalah biar Tuhan sahaja balas.

“Saya juga kesal apabila ada seorang individu mengaku satu sekolah dengan saya dan burukkan saya di Instagram Dayini. Kalau betul kawan, dia takkan cerita buruk fasal saya. Aman tengah cari dia dan beritahu tak teragak nak buat lap0ran polis, ” katanya.

Aman mendirikan rumah tangga dengan model, Reena pada 2018, dan mereka dikurniakan cahaya mata lelaki, Aishymir Mateen Shah Aman Shah berusia setahun.

Sebelum itu, Aman dan Mas Idayu mendirikan rumah tangga pada 1997, namun berpisah pada 2006.

Mereka dikurniakan seorang cahaya mata perempuan iaitu Nur Dayini.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: MSTAR

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Mas Idayu Dakwa Anak Dihalang Btemu Bapanya, Sekali Isteri Aman Graseka Bersuara"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*