Tunang Raja Afiq Mvntah-Mvntah, Dit4han Di W4d Gara-Gara Hal Ini

Penyanyi yang juga merupakan tunang kepada pelakon Raja Afiq, Soffwany terpaksa menerima r4watan di w4d sebuah pusat perub4tan di Subang Jaya, Selangor selepas mengalami ker4cunan makanan.

Soffwany yang juga merupakan bintang program realiti Suara Viral itu berkata, dia mula dimasukkan ke w4d sejak malam semalam selepas mengalami ciri1t-biri1t dan mvntah tanpa henti sejak dua hari lalu.

“Saya dah mula cir1it-bir1it dua hari lepas selepas makan nasi lemak yang dijual di sebuah gerai. Doktor kata kemungkinan saya ker4cunan makanan.

“Pada mulanya saya hanya pergi ke klinik, namun, keadaan semakin teruk apabila saya mula mvntah-mvntah pula dan minta tolong Afiq bawa pergi ke h0spital,” katanya ketika dihubungi Gempak.

Begitupun menurut Soffwany, dia kini ditahan di w4d pengasingan sementara menunggu keputusan ujian saringan C0v1d-19.

“Sekarang ni pun saya masih menunggu di w4d sementara dulu sebab prosedur operasi standard (SOP) untuk masuk w4d sebenar kena tunggu keputusan saringan C0v1d-19 negatif

“Doktor kata nak buat pemeriksaan secara menyeluruh dulu. Petang ini saya akan buat ultrasound (ujian imbasan ultra bunyi),” katanya yang juga merupakan anggota polis.

Begitupun, katanya, keadaan dirinya kini sudah beransur baik.

Soffwany mengikat tali pertunangan dengan Raja Afiq pada Mac lalu secara rahsia sebelum berkongsi kepada umum dua bulan kemudian.

Saksikan program yang menampilkan Soffwany di Astro pada telefon pintar anda melalui aplikasi Astro GO. Muat turun aplikasi Astro GO di Google Play dan Apple Store sekarang

Apapun, pastikan anda selalu mencuci tangan, pakai topeng muka, gunakan ‘sanitizer’, kurangkan aktiviti di luar rumah serta lakukan semua perkara yang boleh mencegah C0v1d-19!

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Gempak

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Tunang Raja Afiq Mvntah-Mvntah, Dit4han Di W4d Gara-Gara Hal Ini"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*