“Sekksi Sikit Kak Abby Abadi…” – Netizen

Menerusi halaman instagram Norman Hakim, beliau berkongsi saat saat bersama keluarga tercinta. Difahamkan mereka bercuti ke Pulau Pinang, meluangkan masa di tepi pantai pada waktu petang dan menjalani aktiviti di taman tema ‘ESCAPE’. Maklumlah sekarang musim cuti sekolah dan memang ramai orang pergi bercuti ke tempat tempat yang menarik.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

First time semua jejak kaki kat Pulau Jerejak.Ada yg asal lahir dari sini ke?

A post shared by Khalifah Allah (@normanhakim_786) on

Walaubagaimanapun, min rimbabara mendoakan Norman Hakim sekeluarga agar sentiasa diberi kesihatan yang baik, dipermudahkan segala urusan. Peringatan juga untuk semua agar sentiasa menjaga SOP yang ditetapkan oleh kerajaan ketika berada di tempat tempat awam atau ketika berkumpul. Sama sama kita mencegah dan mengawal penularan wabak yang kini melanda negara kita.

Norman berkongsi video ditepi pantai, gambar gambar disaat melakukan aktiviti ‘outdoor’ di taman tema ‘ESCAPE’ Pulau Pinang bersama keluarga.

Sebelum ini, Norman Hakim pernah berkahwin dengan Abby pada tahun 2002 dan bercerai pada tahun 2008 dan hasil daripada perkahwinan tersebut , Norman Hakim dan Abby Abadi dianugerahkan tiga cahaya mata iaitu Mohamed Danish Hakim, Marissa Dania Hakim dan juga Maria Danisha Hakim.

Terdapat komen daripada netizen:

“Sekksi Sikit Kak Abby Abadi..” – Netizen

Jom Lihat Video Dibawah:

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : IG Norman Hakim

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Sekksi Sikit Kak Abby Abadi…” – Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*