Tak Terurus? Ini Penampilan Terkini Engku Emran Selepas Bercer4i

Laudya Cynthia Bella dan Engku Emran telah bercer4i secara rasmi. Setelah lama orang ramai berteka-teki, Bella akhirnya memberikan kenyatan dan mengesahkan percer4ian dengan suaminya, pada bulan Julai 2020.

Laudya Cynthia Bella membuat pengakuan itu menerusi video pendeknya bahawa percer4ian itu adalah keputusan bersama. Bella dan Emran memilih untuk berpisah dengan baik. Laudya Cynthia Bella, yang pernah tinggal di Malaysia, telah kembali ke Indonesia.

Namun selepas percer4ian mereka, penampilan Emran yang terkini menjadi bual4n hangat netizen di media sosial. Di laman Instagram, Engku telah memuat naik gambar dirinya dalam warna hitam dan putih. Dia mengabadikan foto itu setelah menempuh jarak jauh dengan berbasikal di Malaysia.

Gambar terkini Emran itu di muatnaik semula ke akaun gosip @mak.bacot, dan terus dibanj2ri komen dari netizen.

VIA Instagram @mak.bacot

Ketika bersama Laudya Cynthia Bella, wajah Engku Emran selalu menarik perhatian kerana penampilannya yang baik dan cool. Namun, ramai netizen berpendapat bahawa penampilan Engku telah banyak berubah.

Emran dilihat berbeza dengan rambut panjang dan misai tebal yang hampir menutup mulutnya. Ramai netizen berpendapat bahawa Emran seperti tak terurus setelah percer4iannya dengan Laudya Cynthia Bella.

Tak kisah lah bagaimana penampilan Emran, bagi Murai MY yang penting dia kini bahagia bersama orang tersayang. Doakan yang baik-baik ajer la ya!

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: MURAI.MY

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Tak Terurus? Ini Penampilan Terkini Engku Emran Selepas Bercer4i"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*