Nora Ariffin Teruk Dikec4m Gara2 Video Anak Bercvmbu Terseb4r

Di media sosial, hangat memperkatakan mengenai sebuah video yang tular memperlihatkan aksi sepasang remaja bercvmmbu sebelum ianya dimuatnaik untuk paparan umum di sebuah aplikasi.

Anak Perempuan Nora Jadi Bualan Hangat

Lebih mengejutkan, remaja perempuan di dalam video merupakan salah seorang anak perempuan kepada penyanyi terkenal Nora Ariffin iaitu Putri Nor Dahlia.

Ekoran itu, gadis tersebut bukan sahaja teruk dikec4m malah menerusi carian Murai.my mendapati pelantun Hanya Satu itu turut dikec4m.

Biarpun turut menjadi kec4man, namun rata-rata mengharapkan agar mereka tidak terus menghent4m Nora kerana isu ini hanya melibatkan anak perempuannya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Selamat Hari Merdeka ke 63.🇲🇾❤️ Merdeka shawl by @schals_official ❤️

A post shared by NORA ARIFFIN (@itsnoraariffin) on

Ibu Mertua Nora Meningg4l Dunia 

Dalam pada itu, Nora turut berkongsi satu khabar yang menyedihkan yang mana ibu mertuanya Nora Abdullah telah meningg4l dunia pada pagi Rabu. Menerusi hantaran di laman Instagram, Nora memohon agar pengikutnya dapat mendoakan r0h ibu kepada Allahyarham suaminya Johan Nawawi itu di tempatkan dalam kalangan orang beriman.

Untuk rekod, anak kedua Nora yang juga penyanyi Muhammad Syakir Alif Johan meninggal secara mengejut di kediaman mereka pada 14 Disember lalu manakala pada 24 Mac 2017 Nora telah kehilangan suami tercinta, Johan Nawawi.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : murai.my

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Nora Ariffin Teruk Dikec4m Gara2 Video Anak Bercvmbu Terseb4r"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*