‘Tua Bangka Klu Duk Kumpul D0sa Dari Zaman 90an Tu Payah Sikit La’, Anak Lelaki N0ra Sound Diva AA

Isu membabitkan anak perempuan penyanyi N0ra Ariffin yang bercvmbu dengan seorang remaja lelaki hangat diperkatakan ramai.

Susulan penul4ran vdeo yang dikatakan dilakukan oleh remaja lelaki terbabit, anak sulung N0ra, Mohd Syakir Iman Johan tampil bersuara beberapa kali.

Sehingga akhirnya dua hari lalu, Mohd Syakir Iman atau lebih mesra dipanggil Iman, membuat kenyataan memaafkan dan memberi peluang kedua kepada remaja lelaki terbabit.

Hantaran terbaru Mohd Syakir ‘sound’ Azwan Ali

Sementara itu semalam, hantaran terbaru Iman, 27, sekali lagi mencvri perhatian ramai.

Ia dipercayai ditujukan kepada bekas pengacara dan personaliti TV yang pernah popular suatu masa dahulu iaitu, Azwan Ali.

” Budak berd0sa ada masa lagi untuk bertaubat dan berubah.

” Tua bangka kalau duk kumpul d0sa dari zaman 90an tu payah sikit la nak berubah. Moga diberi hidayah Allah SWT utk kembali ke jalan yg lurus buat AA sekeluarga.

” Jangan selalu sangat ikut jaIan beIakang naa.” tulis Iman.

Azwan Ali respon kata-kata Nourul pasal anak N0ra

Kenyataan Iman itu adalah sebagai respon balas beliau terhadap komen melampau Azwan Ali yang memberi reaksi kepada kata-kata penyanyi Nourul Wahab.

Nourul sebelum itu pernah berkata mahu sunatkan sekali lagi remaja lelaki yang terbabit dengan vdeo aksi bercivm dengan anak N0ra.

Sebagai respon, Azwan Ali atau lebih dikenali dengan Diva AA kemudian membalas dengan memuatnaik kata-kata yang tidak sepatutnya dikeluarkan oleh individu dikenali sepertinya.

” Fine, anak N0ra? Lebih j#j#k dari s#nd#l at 14 tahun, ko taknak sun4t again lak? Come on benda mksi4t, tak bertepuk sebelah tangan” tulis Azwan.

Hantaran Diva AA sebelum itu turut mendapat kec4man orang ramai yang menganggapnya tidak sensitif apabila mengeluarkan kata-kata kes4t.

Sementara itu, warganet dilihat bersetuju dengan Iman dan berpendapat tindakan boleh diambil terhadap Diva AA yang menulis perkataan bersifat menghiina anak perempuan N0ra.

Iman beri peluang kepada adik perempuannya dan remaja lelaki

Terdahulu, Mohd Syakir Iman dalam hantaran di Instagram berkata semoga peluang diberi kepada remaja lelaki itu dapat membantu memulihkan semula nama baik keluarganya yang tercem4r.

Justeru, Iman meminta masyarakat memaafkan dua remaja itu. Katanya, kita sebagai manusia tidak akan pernah terlepas daripada melakukan kesilapan, dan Allah SWT Maha Pengampun.

Menerusi perkongsian itu, kebanyakan warganet menyambut baik saranan daripada Iman. Malah, rata-rata menganggap pasti ada hikmah di sebalik dugaan menimpa kelurganya.

Sebelum itu Iman mended@hkan dia sekeluarga bersedia membawa individu yang menyebarkan vdeo adiknya bercvmbu ke muka pengadilan.

Hari ini, remaja lelaki itu yang memuat naik vdeo di Twitter tampil membuat permohonan maaf secara terbuka kepada keluarga N0ra di atas tindakan dilakukannya.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: http://limauais.pw/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "‘Tua Bangka Klu Duk Kumpul D0sa Dari Zaman 90an Tu Payah Sikit La’, Anak Lelaki N0ra Sound Diva AA"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*