Rezeki! Baru Seminggu Nikah, Mira Filzah Terima Berita Gembira

Tidak hanya dikurniakan rupa paras cantik, berbakat dan santun, artis popular Mira Filzah juga harus diakui antara wanita jelita yang pintar atau disebut ‘beauty with brain’.

Berjaya mencipta pengaruh dan impak tersendiri, si cantik kelahiran Ipoh Perak ini mempunya pesona dan aura yang bukan calang-calang.

Pemilik nama penuh  Nur Amirah Filzah  Badioezaman ini pernah menjadi pelajar cemerlang menerusi peperiksaan SPM pada tahun 2010. 

Jadi tidak hairanlah Mira dilantik menjadi duta dan ikon PTTI selaku pusat peningkatan akademi yang memberi fokus membantu pelajar SIjil Pelajaran Malaysia (SPM) mendapat keputusan cemerlang sejak awal tahun ini 

“Kolaborasi PTTI dan Mira ini secara jelas mendokong aspirasi yang mahu membantu lebih ramai pelajar berjaya mendapatkan keputusan terbaik untuk SPM.

“Malah Mira dan PTTI juga optimis nak membantu lebih ramai lagi calon SPM mencipta jaya. Mira selama ini iuga terus berperanan menyuntik semangat untuk pelajar lebih fokus dengan hal akademik.

“Kehadiran Mira sebagai ikon PTTI juga menjadi nilai tambah kepada visi dan misi yang ingin dicapai,” kata Cikgu Fana yang juga Ketua Pegawai Eksekutif PTTI Group Sdn Bhd.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

The Wedding Reception of Mira & Emir Dress & suit : @ricorinaldi Makeup : @makeupbynurulmf #emiramirah

A post shared by MIRA FILZAH (@mfmirafilzah) on

Cikgu Fana juga berpandangan Mira dilihat perlambangan tepat yang mampu memberi inspirasi kepada semua golongan termasuk pelajar.

“Peranannya sebagai ikon PTTI juga banyak memberi aspirasi, inspirasi dan cetusan semangat kepada ramai pelajar.

“Dengan apa yang dilalui dan dicapainya kini, dia boleh dianggap sebagai wanita berjaya. 

“Tanpa perlu terlalu beriya iya nak kelaskan dia sebagai itu ini mahupun menyebut dirinya selaku individu yang banyak memberi inspirasi dan simbolik semangat, kita memang tahu dirinya cukup menginspirasikan ramai,” kata Cikgu Fana lagi.

Sekalipun tahun ini, Malaysia diuji dengan pandemik Cov1d 19 hingga sesi persekolahan terbantut beberapa bulan,  perjuangan menempuhi SPM tetap diteruskan.

Tinggal sekitar tiga bulan lagi peperiksaan SPM akan menjelma yang dijadualkan pada 6 Januari 2020. Peperiksaan percubaan SPM pula dijangka berlangsung Oktober depan.

Lalu, PTTI dengan berbesar hati  serta komited mahu membantu sertak membuka tawaran secara terhad kepada hanya 3000 pelajar yang bakal menduduki peperiksaan SPM di seluruh Malaysia untuk menyertai seminar Last Ultra 100% pada 26 dan 27 September ini.

Bimbingan persediaan secara dalam talian ini dibuka berdasarkan konsep siapa cepat dia dapat.

Bagi menyertai seminar Last Ultra 100% ini boleh tekan pautan http://bit.ly/lastultra

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Forevermore 🤍 Solemnization Ceremony of Mira & Emir Husband : @wanemirastar Dais : @rekateemor #emiramirah

A post shared by MIRA FILZAH (@mfmirafilzah) on

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Gempak

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Rezeki! Baru Seminggu Nikah, Mira Filzah Terima Berita Gembira"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*