Al Fatihah, Yatt Hamzah Kehilangan Anaknya. Punca Sebenar Didedahkan

Hasrat pelakon dan pengacara, Yatt Hamzah untuk menimang cahaya mata kelima tidak kesampaian apabila mengalami kegguran selepas ker4cunan makanan petang semalam.

Berita sedih tersebut dikongsi Yatt atau nama penuhnya Haryati Hamzah di Instagram yang memberitahu dia mengalami cirit-birit dan munt4h selepas makan malam di sebuah restoran di Melaka pada Isnin lalu.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM. 15 September 2020 – Wahai Anak Bonda yg ke – 5 .. Tiada rezeki Bonda utk mendakap dan besarkan kamu di dunia spt kakak2 yg lain. Semoga ada rezeki berjumpa dan mendakapmu di akhirat nanti..🤲❤ Allah lebih Menyayangimu. Allah lebih Mengetahui.. . Innalillahiwainnailaihirojiun. Mohon hadiahkan AL-FATIHAH buat Muhammad Abdullah. Bondanya telah keguguran dia jam 3.30 petang tadi. . Kenapa ada ubat CIRIT BIRIT? Sbb sejak semalam Bonda keracunan makanan hingga cirit birit dan muntah selepas makan di Restoran Ikan Bakar Muara Sungai Melaka pd malam sebelumnya. Mulanya ingat sakit perut krn keracunan shj. Rupanya ada 👶 nak pergi tinggalkan Bondanya. . Pengalaman pertama. Sebak dan tak terkata. Panik sekejap masa awal tadi. Semoga Allah bagi kuat. Semoga Bonda segera sembuh.. Doakan ya.. 🤲🏻 . #yattmengayat #fromtheheartofamujahidah #darihatiseorangmujahidah #bondaYattshare #ALFATIHAH #INNALILLAHIWAINNAILAIHIROJIUN #miscarriage #anakBondakelima

A post shared by BONDA YATT MOM OF 4 CHILDREN (@yatthamzah_suci) on

“Wahai anak bonda yang ke-5, tiada rezeki bonda untuk mendakap dan besarkan kamu di dunia seperti kakak2 yang lain. Semoga ada rezeki berjumpa dan mendakapmu di akhirat nanti
“Sejak semalam bonda ker4cunan makanan hingga cirit birit dan munt4h selepas makan di restoran ikan bakar pada malam sebelumnya. Mulanya ingat saki1t perut kerana ker4cunan sahaja. Rupanya kamu nak pergi tinggalkan bondanya,” katanya.

Menurut pelakon berusia 40 tahun itu, dia mengalami pan1ik kerana itu adalah pengalaman pertama kegguran selain memohon doa orang ramai supaya kesihatannya kembali pulih.

Untuk makluman, Yatt berkahwin dengan Mohamad Zulfahdli Khiruddin pada Februari 2016 dan dikurniakan tiga cahaya mata perempuan.

Yatt turut memiliki seorang lagi anak perempuan menerusi hasil perkahwinan terdahulu dengan Abdul Mutalib Shukor.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Yatt Hamzah

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Al Fatihah, Yatt Hamzah Kehilangan Anaknya. Punca Sebenar Didedahkan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*