Syarikat Klubna Laleh Buat Kenyataan Rasmi. Ini Tindakan Keatas Eira Aziera

Betul orang cakap, kerana mulut badan binasa. Jadi jangan suka suka cakap lepas terutama bila anda adalah public figure. Haruslah diingat anda terkenal pun kerana peminat dan anda boleh tenggelam kerana peminat.

Selepas dihalau di restoran popular Melaka, video body sh4ming pula bikin panas… influencer mohon maaf seikhlas hati

KURANG seminggu, nama seorang influencer media sosial hangat diperkatakan gara-gara dua isu berbeza yang menjadi kontr0versi.

Pertama, usahawan wanita itu mendakwa dihalau ketika membuat reviu produk menerusi video penstriman secara langsung (FB Live) di sebuah restoran popular di Melaka.

Susulan kontr0versi itu, satu video lamanya pula tersebar menunjukkan dia didakwa memaki seorang pengguna Facebook dan melakukan body sh4ming ke atas wanita berkenaan.

Usahawan berkenaan yang lebih dikenali sebagai Eira Aziera kemudian tampil membuat permohonaan maaf secara terbuka berhubung dua insiden yang tular membabitkan dirinya.

“Jujur Eira katakan, salah tetap salah. Sebagai individu yang jauh lebih muda Eira seikhlas hati memohon maaf sebab pada ketika itu Eira gagal mengawal emosi dan amarah sehingga tutur dan kata Eira telah menyinggung hati banyak pihak.

“Insiden-insiden tersebut menyebabkan ramai follower yang Eira sayang telah berkecil hati dan sekali gus timbul pelbagai salah faham dan prasangka buruk,” katanya sambil menambah bahawa kejadian yang berlaku turut memberi kesan amat mendalam kepada keluarganya.

“Permohonan maaf ini dibuat seikhlas hati Eira dan kepada kalian semua yang telah memberikan komen-komen negatif terhadap Eira sejujurnya Eira telah berlapang dada dan maafkan semua.

“Kerana anda semua berhak untuk berasa kecewa dengan Eira. Keputusan Eira untuk tampil membuat permohonan maaf terhadap kedua-dua pihak ini dan juga memberi kemaafan untuk anda semua membuatkan Eira lebih tenang menghadapi ujian ini,” katanya.

KLUBNA LALEH TAMPIL BUAT KENYATAAN

Ramai netizen yang mengajak untuk b01ikot produk Klubna Laleh sekiranya Eira Aziera masih menjadi duta mereka.

Seorang individu telah bertanyakan soalan berkenaan Eira Aziera di laman Facebook Klubna Laleh Malaysia Offical.

“Selama ni saya ingat wanita yang sllu live tu founder… Rupanya duta saja. Tapi kenapa dia x professional ? Tak mampu kawal emosi”

INI JAWAPAN DARI PIHAK KLUBNA LALEH

Salam sejahtera & Assalamulaikum.

Kepada semua, Leader ,Stokis dan Agent team med. Pihak HQ sudah terima aduan tentang perkara di atas . Pihak main Hq dan founder KlubnaLaleh Atau syarikat MedDesire telah serah kan perkara peguam syarikat untuk tindakan tatatertib dan Jangan diperbesarkan lagi issue ini kita serahkan kepada Pihak peguam Syarikat .

Ini untuk maklumbalas semua .okey Mohon maaf dari pada Pihak Saya dan HQ klubna Laleh atas kejadian yang TAK DIINGINI ini. Terima kasih. #TuanZainudin KlubnaLalehMalaysia

 

Bermacam macam dugaan yang menimpa Eira Aziera minggu ini. Semoga apa yang terjadi ada hikmahnya untuk dia menjadi lebih baik dari dahulu.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : AwatttSyeikhh Network

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Syarikat Klubna Laleh Buat Kenyataan Rasmi. Ini Tindakan Keatas Eira Aziera"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*