“Kena Ser4ngan Saw4n Tiga Kali Dalam Sehari…” – Isteri Gbob Dedah Keadaan Terkini Suaminya

Pelawak dan pelakon Gbob kini semakin stabil selepas menjalani pembed4han memasang semula tempvrung kepalanya di Hospital Kuala Lumpur (HKL) pada 12 September lalu.

Menurut isteri Gbob, Siti Aisyah Wahiddin, suaminya kini sedang berehat di rumah bagi memastikan proses penyembuhannya berjalan lancar.

“Suami dibenarkan pulang pada 14 September lalu. Bagaimanapun, dia terkena ser4ngan saw4n tiga kali dalam masa sehari dan dimasukkan ke zon krit1kal Hospital Serdang keesokan harinya.

“Pada mulanya ia mungkin berpunca akibat kesan pembeda4han yang mengal4mi pendar4han. Namun, selepas pemeriksaan, doktor kata kesan dar4h itu tak berbah4ya. Apapun Gbob masih perlu dipantau kerana kita tidak boleh jangka bila ser4ngan akan berlaku.

Alhamdulillah setakat ini dia sudah tiada ser4ngan saw4n. Apabila dia makin sihat, Gbob akan dibawa menjalani fisioterapi bulan depan. Ingatan semakin pulih tapi emosinya belum stabil lagi,” tambah Siti Aisyah.

Gbob atau nama sebenarnya Hamizi Hashim terjatvh dalam bilik air di rumahnya pada 5 Mac lalu dan disahkan mengal4mi pend4rahan dalam ot4k.

Doktor melakukan pembed4han di tempvrung kepalanya bagi membu4ng dar4h beku dan membenarkan dia berehat di rumah untuk proses pemulihan. Gbob dibenarkan keluar pada Khamis lalu dan perlu makan ubat saw4n berterusan.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

DEEP……..#deepmalayakandegarment #actorslife #actor #comedians #anakseni #pelawak #swag #syukurselalu😊😉✌🏻️ #duniasementaraakhiratselamanya #rezekidariallahswt #serakah #operasixthemovie #filemcomingsoon #rare #sweets

A post shared by Jibob Official (@jibob_official) on

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Harian Metro via GEMPAK

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Kena Ser4ngan Saw4n Tiga Kali Dalam Sehari…” – Isteri Gbob Dedah Keadaan Terkini Suaminya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*