“Dia S4kit Sampai Berguling-Guling…”- Fizz Fairuz

Pelakon Datuk Fizz Fairuz mengesahkan isterinya, Datin Almy Nadia akan menjalani pembed4han batu karang dalam hempe3du hari ini selepas menderi1ta sak1it tersebut selama sebulan.

Menurut Fizz ia merupakan jalan akhir selepas mereka mencuba pelbagai perubatan lain bagi menyembvhkan penyak1it tersebut.

“Sebenarnya Almy dah saki1t sejak sebulan lalu. Sebelum ini dia dah buat segala pemer1iksaan dan diberi ubat. Ketika itu nampak seperti sudah sembuh.

“Namun, tidak lama selepas itu saki1tnya datang balik meskipun kita dah cuba pelbagai perub4tan lain.

“Hinggalah doktor mengesahkan ia tidak boleh ditangguh lagi dan Almy perlu menjalani pembed4han untuk membu4ng batu kar4ng tersebut pada tengah hari ini,” katanya kepada Astro Gempak.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Airmata akan jatuh,klu kita hargai perjalanan hidup kita.. semoga allah permudahkan segala urusan arini.. mohon doa dr semua..

A post shared by Dfizzfairuz 🇲🇾 (@fizzfairuzofficial) on

Menurut Fizz, pada mulanya dokor mengesahkan ia hanya sak1it gastri1k biasa sebelum berjumpa dengan doktor pakar di Hospital Ampang Puteri.

“Setiap kali ke hospital doktor hanya ingatkan ia gastrik biasa tapi dari kesak1itan yang ditangguh sehingga lemah saya jadi pelik.

“Saya pun meminta Almy menjalani pemeriksaan endoskopi dan doktor jumpa sesuatu dalam perutnya dan meminta ia dibuang segera untuk tidak membah4yakan.

“Saya minta semua doakan pembed4han ini berjalan lancar dan Almy selamat,” katanya lagi.

Sebelum ini, Fizz yang mendirikan rumah tangga dengan pelakon itu pada tahun 2014 berkongsi foto Almy terlantar di hospital menerusi Instagram (IG) miliknya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Permudahkan segala urusan esok.. hope sgt2 doa dr anda semua amin.. @almynadiaofficial

A post shared by Dfizzfairuz 🇲🇾 (@fizzfairuzofficial) on

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : GEMPAK

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Dia S4kit Sampai Berguling-Guling…”- Fizz Fairuz"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*