‘Saya Tak Ambil Kisah…’ – Neelofa Jawab Dakw4an Ramp4s PU Riz

Baru-baru ini tercetus spekvlasi mengenai dakw4an hubungan pengacara terkenal iaitu Neelofa bersama PU Riz. Spekvlasi hubungan tersebut tercetvs apabila kakak kepada Neelofa iaitu Noor Nabila memuat naik video di IG Story memperlihatkan Neelofa bersama PU Riz dan hanya diletakkan emoji ‘love’. Video tersebut seolah memberi hint terhadap hubungan pengacara terkenal itu.

Namun bagaimanapun, Neelofa menjawab dakw4an mengenai ‘hubungan’ bersama PU Riz dan turut memberi respon terhadap status yang dimuat naik bekas kekasih PU Riz di laman sosial media.

Menerusi sesi temu ramah bersama OHBULAN!, Neelofa bagaimanapun menep1s dakw4an menjalin hubungan mesra bersama Pencetus Ummah itu. Dia mengakui hanya berkawan dengan PU Riz dan mula rapat sejak bulan Ramadan lalu.

Pakaian sedondon berwarna biru yang dipakai PU Riz semasa menghadir majlis perkahwinan tersebut juga mencetvskan kontr0versi.

Saya tak nak cakap banyak benda yang tak ada apa. Yang hadir ke majlis perkahwinan itu memang pakai baju warna sama. On my side, jemputan keluarga belah kami memang pakai baju warna biru pun kecuali dulang boys. Memang itu dah ditetapkan.

Bercakap mengenai dakw4an bekas teman wanita PU Riz yang telah memuat naik kapsyen seolah ‘disak1ti’ dan ‘terlvka’, Neelofa menyifatkan perkara itu tidak sepatutnya berlaku. Malah, individu tersebut tidak perlu mengeluarkan apa-apa kenyataan yang membuka a1b sendiri.

Saya memang tak tahu dan tak kenal, tak ambil kisah because I don’t really know this people. Memang saya tak kenal, tak tahu dan tak ambil tahu.

Tak ada apa yang perlu saya komen mengenai benda tu. Kalau nak cakap lebih-lebih nanti nampak rvde pula. Do not open up about your personal, sebab benda tu boleh mak4n diri. Buka a1b sendiri… So, I don’t so much talk about my personal life. Di Instagram atau Facebook, jangan show sangat until sampainya akad tu, then okay. Nak cakap ke, nak share sikit-sikit ke…

Dalam Islam pun kata bertunang pun kena sor0k apatah lagi hubungan yang tak ada ikatan.

Sementara itu, Noor Nabila juga tidak sangka video yang dirakamnya itu akan tersebar dan mendapat perhatian ramai.

Saya tak ada niat untuk create spekvlasi apa-apa. Cuma I rasa wedding punya vibe tu yang create cinta, then I letak ‘love’. Benda tu tak ada maksud apa-apa cuma disalah tafsirkan. PU Riz hanya datang baca doa.

Benda tu tak ada maksud apa-apa. Lebih ni, saya akan lebih berhati-hati. Siapa-siapa pun kalau dia ada ilmu agama, orang tu boleh didik adik saya dan boleh bersama dengan Neelofa… saya sokong.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: OHBULAN

Apa komen anda?

Be the first to comment on "‘Saya Tak Ambil Kisah…’ – Neelofa Jawab Dakw4an Ramp4s PU Riz"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*