Uyaina Kongsi Video Macam “Pre Wedding” Dengan Fikry Ibrahim, Sekali Fizo Omar Komen

Buat peminat rancangan Ratu Hijabista 2020 pastinya mengenali dengan dua orang pelakon dan pengacara ini apabila, Uyaina Arshad dan Fikry Ibrahim bertugas sebagai hos rancangan berkenaan.

Ternyata, gelagat dua pengacara tersebut mendapat perhatian orang ramai dilaman Instagram milik Uyaina Arshad kerana dia ada berkongsikan satu rakaman video kepada umum.

Sehingga video berkenaan juga telahpun meraih ribuan tontonan daripada peminat dan pengikut lalu menarik perhatian mereka.

Bergandingan sebagai hos rancangan Ratu Hijabista

Melalui posting, Uyaina Arshad dan Fikry Ibrahim nampaknya merakamkan video gempak bersama lalu berkongsikan video tersebut kepada umum dan ternyata dalam masa yang sekejap juga video yang dimuat naik ini menarik perhatian orang ramai dengan meraih ribuan tanda suka.

Dalam pada masa yang sama, Uyaina Arshad juga kelihatan sangat cantik dan Fikry juga tak kurangnya apabila mereka berdua mengayakan busana ‘letop’.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Your hosts for PENTAS AKHIR, RATU HIJABISTA tonight! 🔥 @fikryibrahim #UyainaArshad #RatuHijabista #SafiHijabista

A post shared by UA (@uyainaarshad) on

Malah, pelakon terkenal Fizo Omar turut meninggalkan komennya dimana ramai setuju bahawa video mereka itu seperti pre-wedding.

Diruangan komen juga, selepas bergandingan sebagai hos rancangan Ratu Hijabista dan ternyata  peminat meluahkan hasrat pula untuk melihat mereka berlakon bersama. Ini kerana, Uyaina mahupun Fikry Ibrahim juga pelakon berbakat.

“Macam pre wedding ni”

“Yela sebijik macam pre wedding…”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Uyaina Kongsi Video Macam “Pre Wedding” Dengan Fikry Ibrahim, Sekali Fizo Omar Komen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*