Baru Jer Shuib Dipanggil SPRM, Sekali Sharnaaz Ahmad Luah Sesuatu Sampai Jadi Buat Mulut Netizen

Kuala Lumpur: Syarikat rakaman dan pengurusan Indigital Music memaklumkan artis mereka, Siti Sarah Raissuddin hanya menemani suaminya, Shuib Sepahtu ketika pelawak itu hadir ke ibu pejabat Suruhanjaya Penceg4han Rasu-ah Malaysia (SPRM), Putrajaya, awal pagi hari ini.

Kenyataan itu dikeluarkan Indigital Music selepas terseb4r berita mengatakan pasangan selebriti itu dipanggil untuk membantu si1asatan berhubung pengubahan wang har4m.

“Untuk makluman hanya keterangan Shuib saja yang diambil SPRM manakala Sarah hanya menemani suaminya saja.

“Buat masa ini pihak kami tidak dapat mengeluarkan apa-apa kenyataan rasmi berkenaan perkara itu untuk tidak mengg4nggu si1asatan SPRM bagi menghormati sistem perundangan negara kita,” katanya.

Pihak Indigital Music juga memaklumkan bahawa kerjasama sepenuhnya diberikan kepada pihak SPRM untuk membantu si1asatan.

Sementara itu, usaha Harian Metro untuk mendapatkan kenyataan daripada Sarah dan Shuib tidak berjaya apabila talian telefon mereka dimatikan.

MyMetro melaporkan pasangan selebriti itu dipanggil SPRM bagi membantu si1asatan dipercayai berkaitan kes pengubahan wang har4m.

Difahamkan, pasangan berkenaan masing-masing berusia 36 tahun hadir ke Ibu Pejabat SPRM di Putrajaya sejak 4 pagi hari ini.

Difahamkan, terdapat beberapa individu termasuk seorang usahawan terkenal turut dipanggil memberi keterangan

Dalam pada itu ramai netizan dan rakan artis menyokong dan mendoakan kedua-dua pasangan itu

Sekali Sharnaaz update nyatakan sokongan pada Shuib

KOMEN NETIZEN :

Cuma Shuib dipanggil bantu s1iasatan SPRM, kata pengurus

Pelawak, usahawan dan juruhebah radio terkenal, Shuib, disahkan dipanggil Suruhanjaya Pencega4an Rasu4h Malaysia (SPRM) hari ini.

Pengurus Shuib, Nana Mohamad Rom, bagaimanapun berkata tiada maklumat lain dapat diberikan buat masa ini kerana enggan mengg4nggu si1asatan pihak berkuasa selain menghormati sistem perundangan negara.

“Untuk makluman hanya keterangan Shuib saja yang diamevbil oleh pihak SPRM manakala isterinya, Siti Sarah Raissuddin, hanya menemani,” katanya dalam satu kenyataan media malam ini.

Terdahulu beberapa portal melaporkan pasangan terbabit hadir ke Ibu Pejabat SPRM di Putrajaya untuk membantu sia-satan agensi antirasu-ah tersebut.

Tanpa menamakan sumber Utusan Online melaporkan si1asatan itu dibuat berkaitan kegiatan pengubahan wang har4m.

Sehingga awal malam ini pasangan terbabit dikatakan masih berada di pejabat terbabit dan tidak dapat dipastikan sama ada t4ngkapan akan dibuat atau sebaliknya.

Nana berkata, pihak pasangan suami isteri itu memberi jaminan memberi kerjasama penuh kepada SPRM untuk membantu si1asatan kes berkenaan.

“Setakat ini sahaja penjelasan yang dapat kami berikan berkenaan isu ini kerana kami masih menunggu perkembangan selanjutnya dari pihak SPRM,” katanya.

Difahamkan, beberapa individu lain termasuk artis juga akan dipanggil SPRM selepas ini

p/s:Kita doakan yang baik-baik sahaja. Semoga urusan mereka dipermudahkan

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : http://trendingsangat.pw/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Baru Jer Shuib Dipanggil SPRM, Sekali Sharnaaz Ahmad Luah Sesuatu Sampai Jadi Buat Mulut Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*