[FOTO] Sekitar Sambutan Hari Lahir Rayyan Namun Keadaan Elfira Pula Jadi Persoalan Netiizen

Pahi1t manis saat bergelar ibu buat pertama kali, pelakon Elfira atau nama sebenarnya Nurul Elfira Loy Ahmad Sabri, 26, sering berkongsi kelakuan anaknya iaitu Muhammad Rayyan Khalaf untuk pengikutnya di Instagram.

Seronok apabila kita dapat melihat anak membesar dengan sihat. Begitu juga dengan pelakon Elfira Loy yang turut berk0ngsi satu entri di Instagram miliknya mengenai cahaya mata pertama mereka.

“Ish budak g4rang ni dah nak setahun ke. is it one year ago i gave birth to this babyyyyy. Literally crying.

“Is he still a baby even he’s one? Will you sleep under my ketiak still? Oh nooo jadi baby jelah forever,” tulis Elfira yang nyata gembira anaknya bakal menjejaki usia setahun.

Terbaru, Elfira telah memuatnaik sekeping foto di Instagram miliknya. Foto tersebut dapat dilihat sedang meraikan sambutan hari lahir anaknya iaitu Muhammad Rayyan yang pertama.

“Happy 1st birthday mylove babyboi Muhammad Rayyan Khalaf”

“You’re such a good boy to the both of us, there’s nothing I want you to change about you.”

“Just be the cheeky you , the amazing you and the most adorable babyboi as always! ”

Elfira turut memberi ucapan bahawa dia dan suaminya sayangkan Rayyan hingga ke syurga.

“I hope you had a great day with my loved ones today.”

“Mommy and Ayah love you hingga ke Syurga ❤️”, tulisnya

 

Ramai juga yang meninggalkan soalan bertanyakan adakah Elfira mengandung lagi atau tidak memandangkan Elfira kelihatan sedikit berisi disamping mengenakan dress dan kelihatan seperti seseorang yang tengah mengandung.

“Aree u pregnant..”

“Nampak baby bump..”

“Mummy ada isi lagi ke..”

Persoalan ini masih lagi menjadi tanda tanya dan belum mendapat sebarang respon dari Elfira sendiri. Apa-apapun mengandung atau tidak, admin doakan semoga Elfira sentiasa diberi kesihatan bersama keluarga kecilnya.

Sehubungan dengan itu, ramai juga pengikutnya tidak ketinggalan meninggalkan komen untuk memberi ucapan hari lahir kepada baby Rayyan.

“Semoga membesar jadi anak soleh…”

Ada juga yang turut berminat dan memuji dengan kek hari lahir Rayyan yang sangat unik sehinggakan impikan kek seperti tersebut untuk dirinya.

“Nak kek tu jugak….”

“Cantiknya kek pelangi…”

Elfira atau nama sebenarnya Nurul Elfira Loy Ahmad Sabri berkahwin dengan Muhd Faris Khairol Anwar pada 1 Januari 2019 dan pasangan tersebut dikurniakan dengan cahaya mata sulung, Muhamad Rayyan Khalaf pada 1 Oktober 2019.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: Instagram Elfira Loy

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[FOTO] Sekitar Sambutan Hari Lahir Rayyan Namun Keadaan Elfira Pula Jadi Persoalan Netiizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*