Farisha Iris terg0res hati jawapan Azzam Sham dalam MeleTOP – “Mereka seperti gembira atas peny1ngkiran saya”

PESERTA Big Stage 2020, Farisha Iris terg0res hati dengan kenyataan penyanyi Azzam Sham semasa temubual secara langsung dalam program MeleTOP, Selasa lalu.

Menurut Farisha, dia kec3wa apabila jawapan yang diberikan oleh Azzam dan empat peserta lain seolah-olah meraikan penyi1ngkirannya dalam program realiti itu.

“Saya tak sedih langsung kerana ters1ingkir. Tiada terlintas di hati… tetapi saat melihat video itu, saya kec3wa dan sed1h atas kenyataan tersebut seolah-olah gembira atas penyingk1ran saya.

“Kenyataan tersebut seolah-olah, ‘nasib baik Farisha yang tersingki1r dan bukan Qody’… sepatutnya tahu program itu siaran langsung, seharusnya tahu etika menjawab soalan dan menjaga sensit1iviti,” katanya.

Penyanyi lagu Bebel itu menulis luahan hatinya menerusi laman Twitter pada Sabtu.

Luahan kecewa Farisha di Twitter.

Menerusi temubual dalam program MeleTOP, pengacara Nabil Ahmad dan Wawa Zainal bertanyakan kepada lima penyanyi yang layak ke pentas akhir mengenai perasaan mereka tanpa saingan peserta wanita.

Menjawab pertanyaan tersebut, Azzam memberitahu dia menerima banyak komen daripada peminat yang hairan melihat mereka lebih bersedih apabila nama Qody diumumkan antara yang akan tersi1ngkir.

“Ramai orang tanya bila Farisha ters1ngkir kami semua tak nangis tapi bila abang Qody (hampir) tersingk1ir kami menangis, mereka pelik!,” jawab Azzam.

 

Saya tak be3nci dia, dia kawan saya. Saya sayang persahabatan ini tetapi ia mengecewakan saya. Jangan risau saya tak simpan dend3m cuma bersedih!

FARISHA IRIS

PENYANYI

Luahan kecewa Farisha itu menerima pelbagai reaksi daripada pengikut dan ada yang memintanya berfikir secara rasional serta tidak menjadikan hal itu sebagai isu yang akan merosakkan persahabatan mereka.

Bagaimanapun, Farisha berkata dia memerlukan sedikit masa untuk mengubati kekecewaan itu.

Lima peserta akhir di temubual dalam program MeleTOP, baru-baru ini.

“Anda semua boleh terangkan apa sahaja anda mahu kerana anda tak rasa apa saya rasa. Kamu bukan di tempat saya. Kamu tak tahu apa saya rasa.

“Saya tak be3nci dia, dia kawan saya. Saya sayang persahabatan ini tetapi ia mengecewakan saya. Jangan risau saya tak simpan dend4m cuma bersedih.

“Hati yang hancur bukan mudah untuk diubati, ia memerlukan masa. Saya boleh gelak ketawa, happy go lucky tapi saya ada hati dan perasaan,” ujarnya.

Pada konsert minggu ketujuh Ahad lalu, pengumuman penyingkiran Qody dan satu-satunya peserta wanita iaitu Farisha Iris di peringkat separuh akhir mengejutkan banyak pihak.

Namun, selepas beberapa minit pengumuman dibuat, Astro mengundang ‘drama’ apabila Qody dimasukkan semula sekaligus melayakkannya meneruskan perjuangan di pentas akhir Big Stage 2020.

Selain Qody dan Azzam Sham, penyanyi lain yang layak ialah Usop, Dinie Rashid dan Fadh Majid.

Konsert Akhir Big Stage 2020 akan berlangsung pada Ahad ini.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : Mstar

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Farisha Iris terg0res hati jawapan Azzam Sham dalam MeleTOP – “Mereka seperti gembira atas peny1ngkiran saya”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*