Kerap Tayang Kemewahan, Fara Mendoza Disi4sat SPRM

Turut terpalit dengan isu kes penggub4han wang har4m antara selebriti, pelakon Fara Mendoza akui dirinya ada dipanggil oleh pihak Suruhanjaya Penceg4han Rasu4h Malaysia (SPRM) baru-baru ini.

Menurut pelakon itu, dia diminta untuk tampil memberikan keterangan berhubung kes tersebut dan telah memuat naik beberapa perkembangan sias4tan tersebut menerusi paparan Instagram (IG) Story miliknya.

“Alhamdullilah, saya tak bersal4h, syukur. Harini 1/10/2020 saya telah dipanggil hanya untuk memberi kerjasama,”

Dalam pada itu, Fara turut membid4s krit1kan netizen yang menyebut mengenai kemewahan yang ditayang di media sosialnya itu bukanlah datang dari sumber duit har4m.

Namun, selepas beberapa jam memuat naik perkembangan kes itu, Fara kemudian memberitahu bahawa akaun banknya telah dibekvkan serta kediaman miliknya telah digeled4h oleh pihak SPRM untuk tujuan sias4tan.

Malah, telefon bimbitnya juga telah diambil oleh pihak berkuasa yang bertugas. Fara kemudian menulis luahan untuk terus melaw4n demi keadilan.

Terdahulu, industri hiburan g3mpar apabila beberapa selebriti serta individu terkenal telah dipanggil oleh Pihak Suruhanjaya Penceg4han Rasu4h Malaysia untuk membantu sias4tan di bawah k3s Unit Siasatan Penggub4han Wang Har4m (AMLA).

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: Astro Gempak

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Kerap Tayang Kemewahan, Fara Mendoza Disi4sat SPRM"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*