Nenek Zizan men1nggal dunia, Punca Kem4tian Dided4hkan

Pelakon dan pelawak terkenal Zizan Razak menberitahu bahawa neneknya, Zainoon Binti Abdullah, telah kembali ke rahmatullah, Berita tersebut telah dikongsikan Zizan di Istagram beliau pada Sejam yang lalu.

Beliau yang baru sahaja men1nggal dunia pada pukul 11.57 pagi tadi diberitakan telah s4kit k4nser selama hampir beberapa bulan sebelum men1nggal dunia hari ni. Berita tersebut telah mendapat perhatian peminat beliau dan rata2 peminat Zizan mengucapkan takziah mendoakan semoga zizan tabah menghadapi berita yang mengejutkan ini.

Arw4h diberitakan telah didiagnos k4nser beberapa bulan lepas dan disebabkan faktor kesihatan neneknya itu, zizan sebelum ini terpaksa berulang alik ke terengganu, jadi apabila kita sebut k4nser itu agak berat kerana ianya bukanlah s4kit biasa.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Al Fatihah buat Zainoon binti Abdullah yang baru sahaja menghembuskan nafas terakhir jam 11.57 am tadi. Semoga rohnya dicucuri rahmat dan bersama orang orang yang beriman juga dipermudahkan segalanya. #Alfatihah

A post shared by Z I Z A N R A Z A K (@zizanrazak869) on

Zizan selalu ulang alik dari KL ke terengganu untuk menjaga neneknya itu dah bila ianya melibatkan keluarga, zizan seorang yang memikirkan keluarganya dan bersikap serius terhadap permasalahan tersebut.

Semoga Zizan sekeluarga akan terus kuat dan tabah menghadapi berita kematian yang mengejutkan ini. DaripadaNYA kita datang dah KepadaNYA kita kembali. Semoga r0hnya dicucvri rahmat dan bersama orang yang beriman dan beramal soleh. Semoga dipermudahkan segalanya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : Ig Zizan Razak

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Nenek Zizan men1nggal dunia, Punca Kem4tian Dided4hkan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*