Sakinah Kngsi Video Kekasih Baru Mat Saleh, Sekali Kakak dia Shahira komen

PELAKON Sharifah Sakinah, 31, mengakui sedang bercinta dengan jejaka Inggeris.

Sakinah yang bercer4i dengan Aliff Adha pada Mei lalu mengakui mula mengenali lelaki terbabit selepas tempoh e-dahnya tamat.

“Saya gembira dengan keadaan sekarang dan bersifat telus bercakap mengenainya. Ya, saya sudah bertemu pengganti. Kami memang sekepala dan dia seorang jejaka yang baik.

“Kami juga berkongsi tarikh lahir yang sama namun dia tua 10 tahun daripada saya,” katanya

Menerusi Instagram, Sakinah ada berkongsi videonya sedang melakukan senaman bersama seorang lelaki yang didakwa kekasihnya.

Boleh tahan berbadan sado.

Di ruangan komen, macam biasa pastilah dibanjiri dengan komen-komen neg-atif.

Pelakon ini juga ada berkongsi video keluar makan dengan kekasih baharunya.

Sharifah Shahira Pun Kongsi Gambar

Bukan di IG Sakinah sahaja, kakaknya Sharifah Shahira juga ada berkongsi gambar Sakinah bersama jejaka tersebut.

“Umah ke stor…kami jual baju ..line teruk hari ni tu sampai 2 post…..dia cakap boleh follow dia … @michael_hansen79 ..kita tengok sapa dia…meh”

Penuh Dibanjiri Komen Nega-tif

Ramai yang mengh-entam, kata mereka belum kahwin tapi sudah menempel sana sini.

Sharifah Sakinah enggan kembali kepada bekas suami

KUALA LUMPUR: Pelakon Sharifah Sakinah menolak untuk kembali ke pangkuan bekas suami, Aliff Adha selepas bercer4i, Mei lalu.

Sakinah, 31, berkata, keputusan itu dibuat kerana dia mahu menumpukan perhatian terhadap kerjaya dan anak tunggalnya, Anais Adha yang berusia tiga tahun.

“Saya tidak mahu kembali (ke pangkuan bekas suami) kerana tidak mampu memberi komitmen untuk menjadi isteri yang baik, apatah lagi dengan keadaan saya yang mempunyai masalah Ganggvan Kurang Daya Tumpuan dan Hiperaktif (ADHD).

“Sejujurnya, saya lega selepas berpisah kerana tiada lagi orang boleh menudvh suami saya dayus atau tidak tahu mengawal saya yang sukakan perhatian,” katanya ditemui pada majlis memperkenalkan dirinya sebagai duta Wholly Fitz di sini, hari ini.

Mengulas kehidupannya sebagai ibu tunggal, pelakon telefilem Girlfriend Aku Dari Ner4ka ini mengaku masih belum betah menyesuaikan diri dengan status itu.

Sehubungan itu, Sakinah banyak meluangkan masa bekerja supaya tidak terlalu memikirkan mas4lah rumah tangga.

“Kehidupan saya masih haru-biru. Kami baru berpisah, jadi perasaan saya masih sakit. Lagipun, kami bukan bersama sehari dua, malah, saya dengan Aliff tidak pernah berga-duh.

“Anais juga sering menitiskan air mata apabila berjumpa dengan bapanya dan sering meletakkan tangan kami bersama-sama,” katanya yang mendapat hak jagaan anak.

Selain itu, Sakinah tidak menafikan penyak-it ADHD yang dihidapinya menjadi salah satu punca perce-raian selepas empat tahun berkahwin.

“Banyak sebab (perce-raian) tetapi penya-kit itu menjadi salah satu faktor perpi-sahan kami. Buat masa sekarang, saya sedang menjalani ra-watan.

“Selain merujuk kepada p-sikiatri dan terapi, saya mengambil u-bat.

“Saya tidak mahu membe-bankan bekas suami untuk menjaga saya lagi. Saya mahu ruang dan masa untuk diri sendiri dahulu,” jelas adik kepada pelakon, Sharifah Shahira itu.

Apa pun doakan sahajalah kebahagiaan mereka. Semoga cepat kahwin ya!

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : http://trendingsangat.pw/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Sakinah Kngsi Video Kekasih Baru Mat Saleh, Sekali Kakak dia Shahira komen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*