Macam Tak Percaya Bila Tahu Gaji Pengasuh Taimur Ali, Anak Kareena Kapoor

ANAK kepada pelakon Kareena Kapoor iaitu Taimur Ali Khan dikhabarkan memiliki kekayaan dan harta bernilai jutaan ringgit hasil populariti diraih kedua ibu bapanya.

Menurut laporan PinkVilla, Kareena Kapoor dan suaminya Saif Ali Khan telah menyerahkan harta kepada anak sulung mereka itu antaranya tanah, rumah dan kereta mewah.

Baru berusia 2 tahun, anak Kareena Kapoor miliki harta jutaan ringgit

Malah, mereka juga sering membelikan hadiah mewah dan tidak berkira mengeluarkan wang demi kelengkapan anaknya itu.

Dikhabarkan, Taimur menerima hadiah tanah puluhan ekar di sebuah hutan dan dinamakan sebagai Taman Taimur Ali Khan Pataudi.

Manakala, Saif Ali Khan pula membelikan Taimur sebuah kereta mewah bernilai ratusan ribu ringgit.

Kenderaan jenis SUV itu memiliki tempat duduk khas yang direka untuk Taimur.

Selain itu, kanak-kanak lelaki ini turut memiliki saham bernilai jutaan ringgit yang dilaburkan ke atas Istana Pataudi yang terletak di Haryana, India.

Kehidupan Kareena Kapoor sering mendapat perhatian perhatian . Bukan sahaja terpikat dengan kejelitaan Kareena, tetapi kisah aktviti harian Kareena yang cukup menarik untuk dikongsi. Baru-baruini, Sebilangan netizen ‘membawang’ mengenai pengasuhnya, Savitri.

Pengasuh Anak Kareena Kapoor Cvri Perhatian

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Savage Nanny with sir Taimur #cute

A post shared by Taimur Ali Khans Nanny Savatri (@taimurs_nanny) on

Bukan sebab kisah peribadi orangnya, tetapi Savitri juga menjadi perbualan kerana gajinya cukup hebat. Berapakah gaji pengasuh anak Kareena Kapoor ini? Lihat artikel di bawah Ini

Seperti mana yang kita tahu, Kareena Kapoor mempunyai jadual yang begitu sibuk. Oleh itu, dia memerlvk4n bantuan pengasuh untuk menjaga satu-satunya anaknya, Taimur Ali Khan. Difahamkan, pengasuh Taimur bernama Savitri ini cukup terkenal di kalangan pencinta filem Bollywood kerana dia sering tertangkap kamera.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#SaifAliKhan #TaimurAliKhan snapped in Mumbai today #instadaily #manavmanglani

A post shared by Manav Manglani (@manav.manglani) on

Nak tahu sebab apa? Ini kerana Savitri setia menemani anak Kareena dan Saif Ali Khan berusia tiga tahun yang comel ke mana sahaja dia dan ibu bapanya pergi.

Selain menjaga anak-anak, wanita yang juga dipanggil Nanny juga mempunyai tugas yang cukup berat. Mereka juga diminta untuk melindungi privasi anak-anak artis tersebut.

Dia juga mesti profesional dan fleksibel. Kadang-kadang Savitri juga bertindak sebagai pengawal Taimur yang akan melindunginya dari burvan paparazzi yang mengikuti Taimur Ali Khan sepanjang masa.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

It is very hard rocking and posing while babysitting Taimur

A post shared by Taimur Ali Khans Nanny Savatri (@taimurs_nanny) on

Gaji Sebulan Lebih Dari RM8,000

Dengan tugas yang cukup berat, tidak hairanlah mereka mendapat gaji yang sangat besar. Sumber melaporkan Savitri mendapat gaji pokok Rs 1.5 lakh atau sekitar RM8,000 sebulan.

Bayarannya boleh naik hingga Rs 1.75 lakh atau RM10,000 bergantung pada waktu tambahan yang dihabiskan dengan anak atau jam kerja lebih masa. Bukan hanya itu, dia juga mendapat kemudahan kereta yang dapat dia gunakan untuk membawa Taimur Ali Khan.

Menurut sumber  Times Of India, pengasuh Taimur berasal dari ejen pengambilan profesional di Juhu yang memiliki reputasi tinggi. Dilaporkan, artis Soha Ali Khan dan Tusshar Kapoor juga menggunakan khidmat pengasuh dari agensi tersebut.

Tonjol Sisi Baik Sebagai Ibu Tiri, Kareena Kapoor Jadi Idola Anak Suaminya, Sara Ali Khan

Terkenal dengan imej sekksi dan mengg0da, pelakon Bollywood, Kareena Kapoor telah membuka lembaran baharu dalam sejarah hidupnya apabila terbuka pintu hati untuk mewujudkan akaun Instagram peribadi miliknya.

Foto: Instagram @therealkareenakapoor

Lebih mengujakan adik kepada Karisma Kapoor ini apabila hanya tiga hari kewujudan akaun atas nama @kareenakapoorkhan sudah pun memiliki 1.5 juta (ketika artikel ini ditulis) pengikut dan mendapat pengesahan ‘blue tick’ dari Instagram.

Foto: Facebook @officialpagekareenakapoor

Sudah pasti peminat Kareena Kapoor adalah orang yang paling teruja kerana berpeluang melihat sendiri sisi peribadi pelakon kesayangan mereka ini bersama suami tercinta, Saif Ali Khan dan anak mereka Taimur.

Foto: Instagram @therealkareenakapoor
Foto: Instagram @therealkareenakapoor

Baru-baru ini dalam sebuah program bual bicara kelolaan Kareena Kapoor, Dabur Amla What Women Want, pelakon filem Kabhi Khushi Kabhie Gham ini telah menjemput anak tirinya, Sara Ali Khan sebagai tetamu jemputan. Sara Ali Khan adalah anak kepada suaminya daripada hasil perkahwinan terdahulu bersama Amrita Singh.

Foto: Instagram @saraalikhan95

Apa yang menariknya apabila Sara Ali Khan mengatakan bahawa dirinya merupakan peminat setia kepada Kareena Kapoor walaupun sebelum bapanya mengahwini wanita itu.

“Saya kagum dengan Kareena Kapoor dan hasil kerjanya. Beliau sangat profesional dan selalu beri yang terbaik dalam bekerja. Gaya Karena bekerja telah menyuntik inspirasi kepada saya untuk berjaya sepertinya,” kata Sara Ali Khan yang sudah mula menjinakkan diri dalam industri perfileman Bollywood.

Sedar tak sedar rupa-rupanya Kareena kini hampir mencecah usia ke 40 tahun. Namun Kareena masih kelihatan awet muda, kulitnya juga masih cantik dan anjal persis seorang wanita berusia 20-an. Agaknya apalah rahsia Kareena yang boleh diinspirasikan? Adakah dengan statusnya yang bergelar artis tersohor maka dia sanggup melaburkan wang yang banyak untuk rawatan kecantikan?

“Saya kurang gemar membeli barangan kosmetik yang mahal mahupun melakukan sesuatu yang berlebihan pada kulit. Ia antara aset penting yang perlu diberi penjagaan yang rapi dan betul,” kongsi Kareena.

Di samping itu, rahsia Kareena kekal menawan pada usia 40 tahun adalah kerana dia turut mengamalkan rutin diet secara konsisten biarpun sudah bergelar isteri dan ibu.

“Bagi saya semua ini berkat usaha diet yang saya amalkan di samping meminum banyak air kosong. Selain itu, saya turut mendisiplinkan diri dengan membersihkan kulit wajah dengan air suam pada setiap hari. Apa pun saya sangat bersyukur dikurniakan kulit yang sihat dan cantik kerana ibu saya juga memiliki kulit yang luar biasa cantiknya,” ungkap Kareena.

Foto: Instagram @therealkareenakapoor

Kecantikan seseorang bukan hanya perlu diraw4t dari luar sahaja malah perlu meminum air kosong yang banyak seperti yang diamalkan oleh Kareena kerana ia bukan sekadar mampu menjadikan kulit kekal cantik dan bersih bahkan bebas daripada kedutan kerana air membantu melembapkan kulit.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : murai.my, mstar, nona.my via AppleHijau

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Macam Tak Percaya Bila Tahu Gaji Pengasuh Taimur Ali, Anak Kareena Kapoor"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*