“Tak Nak Try Pakai Tudung Ke?” , – Ada Yang Tanya Fasal Hijab, Ini Jawapan Padu Scha Elinnea

Pelakon Scha Elinnea ada menjawab beberapa soalan yang diajukan peminatnya di Instagram menerusi aplikasi Ask Me Question pada Khamis.

Menerusi beberapa persoalan, bintang drama bersiri Nasi Kerabu Untuk Che Abe ini ada memberikan reaksi selepas ditanya sama ada dia mahu cuba mengenakan tudung.

Katanya, impian untuk berhijab itu selalu ada, cuma dia tidak mahu untuk berubah penampilan demi memuaskan hati orang lain semata-mata.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

It’s unfortunate you couldn’t keep me Skincare @mylaraskincare

A post shared by Scha Elinnea (@schaelinnea) on

“Saya selalu tanam impian untuk mengenakan hijab. Saya seorang Muslim dan ia menjadi tanggungjawab saya untuk menutup avrat dengan sebaik-baiknya.

“Insya-Allah saya kini sedang cuba untuk menjadi Muslim yang baik.

“I juga tidak mahu untuk berubah demi memuaskan hati orang lain, tetapi biarlah ia secara ikhlas dari hati,” tulisnya dalam bahasa Inggeris.

Scha juga turut mengucapkan terima kasih atas peringatan yang baik itu.

Dalam perkembangan lain, Scha yang pernah meraih perhatian peminat kerana berpenampilan dari di media sosial kini sibuk di lokasi penggambaran drama bersiri, Hatimu Sedingin Salju.

Foto: Instagram Scha Elinnea

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: MH

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Tak Nak Try Pakai Tudung Ke?” , – Ada Yang Tanya Fasal Hijab, Ini Jawapan Padu Scha Elinnea"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*