“Aku Kehilangan Doa Mu Mak ” – Fauziah Nawi Titip Doa Buat Arw4h Ibu Buat Ramai Sebak

Kerinduan yang abadi kepada seseoang yang telah pergi buat selama-lamanya adalah perkara biasa yang semua orang pernah rasa, terutama rindu kepada orang yang paling kita sayang iaitu seorang ibu.

Begitulah yang terjadi kepada seniwati yang terkenal dengan drama air mata iaitu Fauziah Nawi, kerinduan kepada ibunda tercintanya yang telah lama kembali ke rahmatullah telah diungkapkan di laman instagramnya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lamanya tak berjumpa. 27 tahun mak pergi bermukim kenegeri abadi. Aku kehilangan doa mu mak saat kau dijemput pulang oleh Penciptamu. Tak pernah sehari pun aku lupa mak. Salam seharum kasturi mak teriring doa semurni kasih mak kpd ku.

A post shared by Fauziah Nawi (@fauziahnawi) on

Allahyrhamah ibundanya iaitu Hajjah Salmiah Bt Sidik telah men1nggal dunia pada 09.07.1993, walaupun sudah 27 tahun tapi kerinduan dan ingatan tetap masih segar dalam benak seniwati tersebut.

“Lamanya tidak berjumpa. 27 tahun mak pergi bermukim ke negeri abadi. Aku kehilangan doamu mak sejak kau dijemput pulang oleh penciptamu. Tak pernah sehari pun aku lupa mak. Salam seharum kasturi mak teriring doa semurni kasih mak kepdku.”

Semoga arw4h ditempatkan dalam kalangan insan2 yang diredhai oleh Allah S.W.T dan semoga seniwati Fauziah Nawi yang popular dengan panggilan IBU itu redha dan kuat untuk hari-hari seterusnya.. in shaa Allah.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : Ig Fauziah Nawi

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Aku Kehilangan Doa Mu Mak ” – Fauziah Nawi Titip Doa Buat Arw4h Ibu Buat Ramai Sebak"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*